MS Windows
briani 27239
Framework
Fra : Per A. Hansen

Dato : 21-11-06 10:49

Hej,

MS insisterer på at installere KB922770 hos mig.
En lille hurtig operation skulle man formode - størrelsen er på 0 kB
og med 0 min i overføringstid lykkedes det gentagne gange
for MS, at det mislykkedes.
Et irriterende problem - ved nogen hvorfor man bliver påduttet en kritisk
opdatering på = byte?

Per A. Hansen

Fra : jda

Dato : 23-11-06 01:38

Tue, 21 Nov 2006 10:48:48 +0100 hamrede Per A. Hansen i tastaturet og der
stod i dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> for MS, at det mislykkedes.
> Et irriterende problem - ved nogen hvorfor man bliver påduttet en kritisk

De 0 Kb er fordi at Windows update allerede har downloaded opdateringen og
derfor ikke har brug for yderligere dowloads. Altså 0 Kb dl. Hvorfor din
installation så fejler er lidt svært at sige på baggrund af de oplysninger
du har givet, men prøv eventuelt at hente opdateringen manuelt via
Microsoft download, gemme den på harddisk og installere derfra
--
Jakob
Sv: Fordi det forstyrrer den måde mennesker normalt læser tekst

Fra : Per A. Hansen

Dato : 24-11-06 11:15

"jda" <wh@tever.not> skrev i en meddelelse
> [...]
> du har givet, men prøv eventuelt at hente opdateringen manuelt via
> Microsoft download, gemme den på harddisk og installere derfra

Tak for svaret - det er nok forklaringen.
Jeg havde samme problemer med min forrige maskine - så et eller andet
sted har MS nok en fejl?

Per A. Hansen