MS Windows
briani 27239
teksbehandling
Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 21-11-06 09:06

Hejsa

Jeg har, for en ven, lovet at undersøge om der
findes et tekstbehandlings program ud over
Michrosoft Office og OpenOffics da disse er
for "stor" til hans lille bærbare som er en
166 MHz 80 MB ram og 3.2 GB harddisk.

Programmet skal helst kunne læse DOC-filer.
Jeg har søgt på google, men ikke fundet noget
findes der overhovede noget, og programmer til
DOS vil han ikke have, maskinen køre 98se.

MVH
Hans Otto

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-11-06 09:25

Den 21-11-06 09.06 skrev Hans Otto Nielsen følgende:

> Programmet skal helst kunne læse DOC-filer.

Kan Wordpad ikke bruges?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Kildeskat: Skat på vand...

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 21-11-06 09:35

Kim Ludvigsen skrev:

> Kan Wordpad ikke bruges?

Jo det kan den, men den viser ikke doc-filer rigtigt
hvis der er billeder i.

MVH
Hans Otto

Fra : Ole Christiansen

Dato : 21-11-06 10:06

"Hans Otto Nielsen" <oz2hns@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har søgt på google, men ikke fundet noget
> findes der overhovede noget, og programmer til
> DOS vil han ikke have, maskinen køre 98se.

Works.? Det kan da gemme i .doc, og måske også læse det.

/Ole

Fra : emj

Dato : 21-11-06 10:51

Ole Christiansen skrev:

>Works.? Det kan da gemme i .doc, og måske også læse det.

Man behøver ikke at have Word for at kunne læse wordfiler.
Man kan hente en gratis viewer på MS
http://kortlink.dk/microsoft/3c74

Hilsen emn

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 21-11-06 11:20

emj skrev:

> Man behøver ikke at have Word for at kunne læse wordfiler.
> Man kan hente en gratis viewer på MS
> http://kortlink.dk/microsoft/3c74
>
> Hilsen emn
Hej EMN

Jeg tro at det er sådan noget han søger, jeg vil tage
det med, og installer det hos ham, så får jeg se om det
er noget.

Tak for hjælpen

MVH
Hans Otto

Fra : emj

Dato : 21-11-06 10:44

Hans Otto Nielsen skrev:

>Jeg har, for en ven, lovet at undersøge om der
>findes et tekstbehandlings program ud over
>Michrosoft Office og OpenOffics da disse er
>for "stor" til hans lille bærbare som er en
>166 MHz 80 MB ram og 3.2 GB harddisk.

Han behøver da ikke at installere hele officepakker, men kan nøjes med
at installere Words

Hilsen emj

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 21-11-06 21:21

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Han behøver da ikke at installere hele officepakker, men kan nøjes med
> at installere Words
>
> Hilsen emj

Ellers er der også en rigtig Officepakke der kan det samme som MS Office og
er en hel del bedre end Open Office prøv at se her
http://software602.com/products/pcs/
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as