MS Windows
briani 27239
Problemmer m.at åbne stifinder Kontrolpane~
Fra : jama

Dato : 20-11-06 13:51

OS XPpro sp2 dk.m.alle opdat.
Dette er pludselig sket, jeg har ingen problemmer med alm.programmer jeg
selv har install.Jeg kan dog godt åbne OutlookExpress og Browser, når jeg
højreklikker på dem der ikke duer og vælger egenskab og trykker på placering
sker der heller ikke noget.Har startet op i F8 der var der ingen problemmer,
hvad er sket?Køre lige nu "sfc /scannow" men om det hjælper ja ?Det hjalp
ikke, nu prøver jeg genstart.Kommer Windows til at virke gir jeg
selvfølgelig besked.
Mvh.Jama

Fra : jama

Dato : 20-11-06 14:10

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ?Det hjalp ikke, nu prøver jeg genstart.Kommer Windows til at virke gir

Har lige opdaget, hvad fejlen var, det var et program fra SuperAntiSpyware
nemlig "SuperAdBlocker" har ellers kørt længe på min PC.Men nu ryger det ud
og jeg går tilbage til det mere alm."SuperAntiSpyware"
Undskyder jeg ikke opdagede det noget før.
Mvh.Jama