MS Windows
briani 27239
når sikker fjenelse af hardware ??
Fra : ivan olsen

Dato : 10-11-06 08:24

jeg kan overhovedet ikke få dette ikon frem, er der en venlig sjæl der
kan fortælle mig hvordan jeg så skal fjerne en af mine usb-diske uden
bare at slukke for enheden, da jeg har erfaret det kan gå galt ved at
gøre sådannet.
Ivan !

Fra : Ricko.

Dato : 10-11-06 09:01

"ivan olsen" <enghavevej@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fortælle mig hvordan jeg så skal fjerne en af mine usb-diske uden bare at
> slukke for enheden, da jeg har erfaret det kan gå galt ved at gøre
prøv dette
link
http://www.pc-planet-magasinet.dk/index.php?mod=brevkasse&archive=08,2006&id=33

Fra : ivan olsen

Dato : 10-11-06 14:33

Ricko. skrev:
> "ivan olsen" <enghavevej@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> prøv dette
> link
> http://www.pc-planet-magasinet.dk/index.php?mod=brevkasse&archive=08,2006&id=33

Takker, den finder alt usb, undtagen de steder mine usb-hardiske sidder,
de sidder som M og N,så det kan jeg desværre ikke bruge til noget.
man skal åbenbart lave en ny clean inst. og så lade være med at update.
det var efter div. updates ikonet forsvandt.
Egenligt utroligt man har gidet give penge for sådanne noget crap som MS.
Ellers 1000 tak for hjælpen
Ivan !