MS Windows
briani 27239
"START"-menu?
Fra : Klaus H

Dato : 09-11-06 19:09

Hvordan er det lige men får XP til at dele programmenuen op i flere spalter?

Klaus H

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-11-06 19:19

Den 09-11-06 19.09 skrev Klaus H følgende:
> Hvordan er det lige men får XP til at dele programmenuen op i flere spalter?

Hvilken programmenu? Og hvordan "flere spalter"? Hvis du tænker på
undermenuen "Alle programmer", så oprettes flere spalter efter behov.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Apostel: Betegnelse for Jesus' hurtigste følgesvende...

Fra : Klaus H

Dato : 09-11-06 23:20

Kim Ludvigsen wrote:

> Hvilken programmenu? Og hvordan "flere spalter"? Hvis du tænker på
> undermenuen "Alle programmer", så oprettes flere spalter efter behov.

Det er den jeg tænker på. Lang som et undt år og kun i een spalte - før var
den i 2 spalter.

Klaus H

Fra : O. Skjold

Dato : 09-11-06 19:21

Klaus H skrev i news:45536ed9$0$49197$14726298@news.sunsite.dk

<klip>

> Hvordan er det lige men får XP til at dele programmenuen op i
> flere
> spalter?

Højreklik på menulinjen, fjern markering i "lås proceslinjen",
træk den op til ønsket højde, lås den evt. igen

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : O. Skjold

Dato : 09-11-06 19:39

O. Skjold skrev i

<klip>

> Højreklik på menulinjen, fjern markering i "lås proceslinjen",
> træk den op til ønsket højde, lås den evt. igen

Æh, efter af have læst Ludvigs svar tror jeg at jeg har
misforstået spørgsmålet, så bare glem det

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-11-06 19:45

Den 09-11-06 19.39 skrev O. Skjold følgende:

> Æh, efter af have læst Ludvigs svar tror jeg at jeg har misforstået
> spørgsmålet, så bare glem det

Hæ, og efter at have læst dit svar sad jeg og tænkte, om jeg havde
misforstået spørgsmålet. Vi må nok have Klaus til at præcisere, hvad det
er, han vil.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Rustvogn: En bil der er godt angrebet af rust i såvel undervogn som i de

Fra : HPF

Dato : 09-11-06 20:12

"Klaus H" <hebs.ud@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan er det lige men får XP til at dele programmenuen op i flere
> spalter?
>
> Klaus H

Jeg forstår det sådan, at du spørger om, hvordan man undgår, at man i
Start--Programmer undgår at skulle scrolle nedad ved hjælp af den lille pil
i bunden, der fremkommer når antallet af programmer overstiger, hvad der kan
være i skærmens højde ?
Hvis det er dette problem du har, løses det ved at højreklikke på "Start"
vælge "Egenskaber" vælge faneblad "Menuen start", prik i " Klassisk version
af menuen start"-- "Tilpas"--"Avanceret"--fjern hakket i "Rul i menuen
programmer".
MVH

Fra : Klaus H

Dato : 09-11-06 23:24

> [...]
> "Start" vælge "Egenskaber" vælge faneblad "Menuen start", prik i "
> Klassisk version af menuen start"-- "Tilpas"--"Avanceret"--fjern

Tak, det var lige der. Kunne ikke komme i tanke om det.

Klaus H

Fra : L.E.P.

Dato : 10-11-06 09:05

Thu, 9 Nov 2006 19:09:19 +0100, skrev "Klaus H" <hebs.ud@esenet.dk> :

>Hvordan er det lige men får XP til at dele programmenuen op i flere spalter?
>
>Klaus H

Højreklik på Start-knappen > Egenskaber > fanen Menuen Start

Ved Klassisk Menu: Knap Tilpas > Fjern hak ved 'Rul i menuen
Programmer'

Du kan også oprette undermapper i programmenuen via Stifinder som så
bliver åbnet når du holder musen over undermappen. Det giver et bedre
overblik når man har mange programmer liggende i menuen.

Hilsen Lars

Fra : Klaus H

Dato : 10-11-06 19:28

> [...]
> bliver åbnet når du holder musen over undermappen. Det giver et bedre
> overblik når man har mange programmer liggende i menuen.

Tak for tippet.
Klaus H