MS Windows
briani 27239
Creative Zen Micro
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 05-11-06 19:48

Jeg har ikke softwaren til denne, og jeg kan ikke få den til direkte at
virke med Media Player eller Musicmatch - hvad kan jeg gøre? Jeg troede
egentlig blot, at jeg kunne få den til at fungere som et ekstra diskdrev,
men det kan jeg ikke.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-11-06 20:34

"Henrik Steffensen" <hst@vip.cybercity.dk> skrev:

> [...]
> virke med Media Player eller Musicmatch - hvad kan jeg gøre? Jeg troede
> egentlig blot, at jeg kunne få den til at fungere som et ekstra diskdrev,

Prøv at finde spilleren her http://makeashorterlink.com/?Y2A412B1E
- og se på udvalget af software. Måske er der det du skal bruge.

mvh.

Karsten

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 06-11-06 07:39

"Karsten Jensen" <okkloupklpk@invalid> skrev i en meddelelse

> Prøv at finde spilleren her http://makeashorterlink.com/?Y2A412B1E
> - og se på udvalget af software. Måske er der det du skal bruge.
Jeg kan ikke rigtigt finde noget.......Hvad skal jeg søge efter (dvs. hvad
hedder softwaren)?

Fra : Karsten Jensen

Dato : 06-11-06 09:23

"Henrik Steffensen" <hst@vip.cybercity.dk> skrev:

> Jeg kan ikke rigtigt finde noget.......Hvad skal jeg søge efter (dvs. hvad
> hedder softwaren)?

Her er listet al den software til Zen Micro der er til rådighed på Creatives
webside:

http://makeashorterlink.com/?T5A125C1E

Jeg ved ikke hvad du skal downloade. Er der en Zen ejer der kan hjælpe?.

Mvh.

Karsten