MS Windows
briani 27239
2 klik?
Fra : RK

Dato : 05-11-06 13:02

Hvorfor skal jeg klikke 2 gng. på en mail før den lukker op? Har det noget
at gøre med at jeg har en ekstra router på?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-11-06 13:13

RK laid this down on his screen :
> Hvorfor skal jeg klikke 2 gng. på en mail før den lukker op?

Hvilket mailprogram bruger du ? (der er iøvrigt en gruppe specielt til
mailprogrammer)

> Har det noget at
> gøre med at jeg har en ekstra router på?

Næppe

"I´m sorry for whatever I´m going to do and I swear I didn´t do any of
that stuff I did." - Rufus Riley, The Minority Report

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-11-06 14:43

Den 05-11-06 13.01 skrev RK følgende:
> Hvorfor skal jeg klikke 2 gng. på en mail før den lukker op? Har det noget
> at gøre med at jeg har en ekstra router på?

Nej, det er et indstillingsproblem. Prøv at spørge i gruppen
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express - der sidder dem
der har tjek på Outlook Express.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tipi: Nøjagtig opmåling af arealet på et indianertelt...