MS Windows
briani 27239
Afinstallere Firefox
Fra : belial

Dato : 01-11-06 18:27

Jeg har flere gange forsøgt uden held fuldstændig at fjerne Firefox. Jeg har
afinstalleret via "tilføj eller fjern programmer". Når dette er gjort og jeg
efterfølgende geninstallerer Firefox (jeg har problemet med mine bookmarks -
derfor prøver jeg at afinstallere og derefter geninstallere) ligger alle de
gamle bookmarks der jo burde være blevet slettet der stadig, og samtidig har
jeg kontinuerligt problemet med at gemme bookmark. Hvordan kommer jeg helt
og aldeles af med Firefox? Har også kørt en registry cleaner m.v.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-11-06 19:01

Den 01-11-06 18.27 skrev belial følgende:

> Jeg har afinstalleret via "tilføj eller fjern programmer".

Det fjerner kun selve programmet og ikke alle dine indstillinger,
bogmærker, udvidelser mm. De gemmes et andet sted, for at man nemt kan
opgradere, geninstallere eller for den sags skyld flytte Firefox, uden
at ens indstillinger mm. glemmes.

Du kan finde og slette Firefox' profil således:
Klik på startknappen => Kør => skriv: %appdata%\mozilla => klik på OK =>
Slet mappen Firefox.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Kovending: Populær sport på landet...

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-11-06 19:02

belial skrev:
Hvordan kommer jeg helt og aldeles af med Firefox?

Slet profilen også, firefox afinstallering er "defekt" den sletter ikke
alle spor
http://www.mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/Ren_geninstallation

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-11-06 19:44

Den 01-11-06 19.01 skrev Ivan V. Klattrup følgende:
> belial skrev:
> Hvordan kommer jeg helt og aldeles af med Firefox?
>
> Slet profilen også, firefox afinstallering er "defekt" den sletter ikke
> alle spor

Ja, der burde have været et mulighed for at vælge, om alle data også
skal slettes.

Fra : belial

Dato : 02-11-06 17:36

Super godt - tak for hjælpen!