MS Windows
briani 27239
Sommer/vintertid
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 30-10-06 07:47

Hej -

Min Windows var en anelse for effektiv, da den stillede uret tilbage.

Den stillede uret to timer tilbage.

Har andre oplevet noget lignende?

- Jensby

Fra : Kim

Dato : 30-10-06 09:39

Jan Bang Jensby wrote:
> Hej -
>
> Min Windows var en anelse for effektiv, da den stillede uret tilbage.
>
> Den stillede uret to timer tilbage.
>
> Har andre oplevet noget lignende?
>
> - Jensby

Sjovt du skriver dette - Min gjorde det samme!
(WinXP SP2)

Mvh Kim

Fra : csm

Dato : 30-10-06 15:38

fy for pokker.

Fra : John V.

Dato : 30-10-06 23:57

"Jan Bang Jensby" <JanFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse
> Hej -
>
> Min Windows var en anelse for effektiv, da den stillede uret tilbage.
>
> Den stillede uret to timer tilbage.
>
> Har andre oplevet noget lignende?
>
> - Jensby
Det gjorde min ikke.
Måske er det Microsofts værktøj til generering af tilfældige fejl som er
gået i gang.

John

Fra : David T. Metz

Dato : 31-10-06 09:33

Jan Bang Jensby skrev:
> Hej -
>
> Min Windows var en anelse for effektiv, da den stillede uret tilbage.
>
> Den stillede uret to timer tilbage.
>
> Har andre oplevet noget lignende?

Min arbejdscomputer gjorde, hvilket forsinkede min fyraften med en halv
time, fik mig til at komme for sent til et arrangement til min tre-årige
datters skuffelse, have udgift til en taxi og i forvirringen glemme min
taske (med uerstattelige arbejdspapirer) i taxien.

Hvem kan jeg sagsøge?

David

Fra : L.E.P.

Dato : 31-10-06 10:39

Tue, 31 Oct 2006 09:33:08 +0100, skrev "David T. Metz"
<dtm@tdcadsl.invalid> :

Du trænger bare til et par ugers ferie

Hilsen Lars

Fra : David T. Metz

Dato : 31-10-06 12:11

L.E.P. skrev:

> Du trænger bare til et par ugers ferie

Det er ikke umuligt. Tasken er dog dukket op i mellemtiden, takket være
venlige menneskers hjælp.

David

Fra : Robert Eriksen

Dato : 31-10-06 13:32

David T. Metz wrote:

> [...]
> datters skuffelse, have udgift til en taxi og i forvirringen glemme min
> taske (med uerstattelige arbejdspapirer) i taxien.

Du kan evt. starte med at købe et armbåndsur? ;)

Fra : Kim

Dato : 31-10-06 13:38

> Du kan evt. starte med at købe et armbåndsur? ;)

.... og der må for alt i verden ikke være et Microsoft-logo på

Fra : David T. Metz

Dato : 31-10-06 13:48

Robert Eriksen skrev:

> Du kan evt. starte med at købe et armbåndsur? ;)

Har jeg, men jeg kiggede altså først på det en halv time for sent.

David

Fra : Max

Dato : 31-10-06 13:40

Hej David

> Hvem kan jeg sagsøge?

Dig selv hvis du virkelig mener at du bruger uret i computeren
til noget der betyder noget.

Mvh Max

Fra : Hans

Dato : 31-10-06 15:16

"David T. Metz" <dtm@tdcadsl.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> datters skuffelse, have udgift til en taxi og i forvirringen glemme min
> taske (med uerstattelige arbejdspapirer) i taxien.

Du kan naturligvis sagsøge hvem som helst. Det er du skam i din gode ret
til.

Fra : David T. Metz

Dato : 31-10-06 16:38

Hans skrev:

> Du kan naturligvis sagsøge hvem som helst. Det er du skam i din gode ret
> til.

Tak, stik mig lige dine relevante data og jeg skal lade det gå videre.

David