MS Windows
briani 27239
'Denne Computer' ser mærkelig ud?
Fra : MRN

Dato : 26-10-06 06:51

Hejsa gruppe!

Min 'Denne Computer' har mistet overblikket... Altså når man klikker på
ikonet, så er ikonerne bare stillet op som alle andre mapper, dvs. de
er bare opstillet i alfabetisk rækkefølge, uden opdeling i grupper, som
de er som standard i XP.

Er der nogen der ved hvordan jeg får 'Denne Computer' til at ligne sig
selv igen?

Mvh
MRN

--
"I don't know half of you half as well as I should like, and I like
less than half of you half as well as you deserve!"

Bilbo Baggins

Fra : Allan Jensen

Dato : 26-10-06 07:34

> [...]
> som standard i XP.
>
> Er der nogen der ved hvordan jeg får 'Denne Computer' til at ligne sig

Du skal højreklikke på baggrunden af Denne Computer og vælge Arranger
efter -> Vis i grupper. Så bliver det opdelt igen.

Hilsen
Allan

Fra : MRN

Dato : 26-10-06 08:19

> Du skal højreklikke på baggrunden af Denne Computer og vælge Arranger efter
> -> Vis i grupper. Så bliver det opdelt igen.

Det skulle jeg selvfølgelig have skrevet at det har jeg prøvet...

Den skulle gerne se sådan her ud (ca):
http://www.s-b.dk/Netvaeksopsaetning/denne-computer.gif

Men de der overskrifter der hedder

'Filer, der er gemt på denne computer'
'Harddiskdrev'
'Enheder til flytbare medier'

Osv. er 'forsvundet'... Dem vil jeg gerne have tilbage:)

Nogen der ved hvordan?

Mvh
MRN

Fra : Richard Thune

Dato : 26-10-06 08:50

"MRN" <haha@hvadtrorduselv.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 'Harddiskdrev'
> 'Enheder til flytbare medier'
>
> Osv. er 'forsvundet'... Dem vil jeg gerne have tilbage:)

Hvis ikke allerede så samme sted sæt arranger efter til "type"
RT

Fra : MRN

Dato : 26-10-06 09:31

> Hvis ikke allerede så samme sted sæt arranger efter til "type"
> RT

Der var den:) Tak for det:)

Mvh
MRN