MS Windows
briani 27239
windows 98 og ikoner på skrivebord.
Fra : Carsten Mortensen

Dato : 23-10-06 17:11

Hej

En bekendt har en maskine med windows 98 installeret. Den er begyndt at gå
ned for ham
hvis han flytter på ikonerne på skrivebordet, den går helt i lås og reagere
ikke på noget som helst,
Strømmen skal tages fra den før den starter op igen.

Er der nogen der har foreslag til hvad det kan værer?

Fra : Ole Christiansen

Dato : 24-10-06 07:44

"Carsten Mortensen" <cbm@valmo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> reagere ikke på noget som helst,
> Strømmen skal tages fra den før den starter op igen.
>
> Er der nogen der har foreslag til hvad det kan værer?

Ikke umiddelbart. Prøv med defragmentering og diskoprydning.
Jeg har ikke ikoner på skrivebordet. Det er kun genveje, som du kan finde i
alle programmer.
Jeg synes det er noget rod at downloade til skrivebordet.
/Ole

Fra : Carsten Mortensen

Dato : 24-10-06 09:02

"Ole Christiansen" <ole@bole.gikiskole> skrev i en meddelelse

> [...]
> i alle programmer.
> Jeg synes det er noget rod at downloade til skrivebordet.

Hej Det er nu ikke fordi han downloader til skrivebordet. Det er de
almindelige ikoner(denne computer,netværksteder programgenveje mv) der
normalt er på skrivebordet, og det sker hvin man blot rykker ikonerne 1mm
på skrivebordet så går maskinen ned??
mvh

Carsten

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 25-10-06 10:49

Ole Christiansen wrote:

> [...]
> finde i alle programmer.
> Jeg synes det er noget rod at downloade til skrivebordet.

Det var et rigtigt *klogeåge* svar.
Ikoner er ikoner enten det er genveje eller
programmer der ligger på skrivebordet.

--
Lars Fragstrup

Fra : Ole Christiansen

Dato : 26-10-06 07:43

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Det var et rigtigt *klogeåge* svar.
> Ikoner er ikoner enten det er genveje eller
> programmer der ligger på skrivebordet.
>

> --
> Lars Fragstrup

Hej Lars
Jeg har aldrig kørt win98. Derfor kom jeg med det "kloge" svar.
Du kunne åbenbart ikke gøre det bedre. Mht ikoner har jeg kun papirkorv, der
iøvrigt er skjult.
/Ole