MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
genskabelse af post fra slettet post i out~
Fra : Carsten

Dato : 22-10-06 14:40

Er det muligt at genskabe det?

På forhånd tak

Carsten

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-10-06 16:18

Carsten skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Er det muligt at genskabe det?
> Carsten

Ja - bare flyt det over i indbakken med musen.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Carsten

Dato : 22-10-06 16:19

> Ja - bare flyt det over i indbakken med musen.
>
> Jan

jooo men det er slettet i slettet post

MVH Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-06 23:11

> Er det muligt at genskabe det?

Nogen der har en løsning på det her problem.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Else Holm

Dato : 03-12-06 00:40

kimila wrote:

> Nogen der har en løsning på det her problem.

Hvis du gemmer din mail på webmail, kan du hente den der.
--
Else

Fra : Hans

Dato : 03-12-06 01:12

"Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du gemmer din mail på webmail, kan du hente den der.
> --
> Else

Hvor genialt.

Fra : Carsten

Dato : 03-12-06 10:57

> Hvor genialt.

Videre i teksten,
da de fleste udbydere har loft (mb) på deres webmail, er der sikkert ikke
mange der har mulighed for at gemme en "kopi" deres webmail, men jo ellers
var det en go' ide.

Men er der virkelig ikke nogen der har en løsning på dette problem ?

På forhånd tak

Carsten

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 03-12-06 12:24

"Carsten" <carsten.berg@FJERNDETTEpd-center.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> var det en go' ide.
>
> Men er der virkelig ikke nogen der har en løsning på dette problem ?

Det kunne være der var nogen i den rigtige gruppe der kendte svaret prøv i
dk.edb.internet.software.mail+news.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-06 17:12

> Nogen der har en løsning på det her problem.

Fandt det selv.

Søgte på google efter recovery e-mail og fik flere svar, benyttede mig så af
det program der har navnet R-mail Demo men fik da set indholdet at de
slettede mails.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.