MS Windows
briani 27239
skifte Windows XP 'cd'
Fra : Nederbasse

Dato : 20-10-06 15:24

Hej

Jeg havde for et stykke tid siden lånt en XP cd til at teste en pc med, så
er tiden gået og der er installeret mere og mere på maskinen.
Nu har jeg købt en XP som skal på maskinen men kan jeg installere den
lovlige uden at slette den version jeg har lånt eller er det en helt ny
installation ?
Kan jeg f.eks. skifte cd-key ?

Jeg kan ikke installere den lovlige oven i låne versionen da låne versionen
er opdateret.

--
<LarsN />
www.neder.dk

Fra : Ricko.

Dato : 20-10-06 15:30

"Nederbasse" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> installation ?
> Kan jeg f.eks. skifte cd-key ?
>
> Jeg kan ikke installere den lovlige oven i låne versionen da låne

Niks ,format er eneste udvej.

Fra : Max

Dato : 20-10-06 15:44

Hej Nederbasse

> Kan jeg f.eks. skifte cd-key ?

Muligvis, du kan læse lidt om hvad MS selv mener her

http://support.microsoft.com/kb/328874/

Mvh Max

Fra : Bjarne Mortensen

Dato : 20-10-06 23:24

> Hej Nederbasse

> Muligvis, du kan læse lidt om hvad MS selv mener her
>
> http://support.microsoft.com/kb/328874/

Key Update tool fra Microblød, men kan kun bruges på Pro versionen
http://g.msn.com/9SE/1?http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=50346&clcid=0x409&&DI=6020&IG=2f6832f7381d4263b989129b4e528913&POS=1&CM=WPU&CE=1&CS=AWP&SR=1