MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
EXTREM langsom opstart af XP ??
Fra : Ukendt

Dato : 17-10-06 14:15

Hej

Jeg var ved at sen en film fra min Hd da den pludselig begyndte at hakke i
det....
Jeg genstartede hele systemet, men det hakkede stadig
2. gang jeg genstartede gik der pludselig 2-3 min før den vil starte op???
den køre fint (når den endelig kommer igang)
jeg kan heller ikke komme ind i BIOS'en ??

Jeg har lige testet min RAM moduler hver for sig (2x 256) og der ser ikke ud
til at være problemer....

Nogle forslag ?

Hilsen B.Agerholm

Fra : kk

Dato : 17-10-06 15:05

"B.Agerholm" <computec(at)it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kan heller ikke komme ind i BIOS'en ??
>
> Jeg har lige testet min RAM moduler hver for sig (2x 256) og der ser ikke

Hej,
Backup ASAP, og find et program til check af HDD.
Er den ok, kan du tage det lidt mere roligt med fejlfinding, men det er nu
nok den.
mvh
kk

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 17-10-06 20:23

"kk" skrev
> Backup ASAP, og find et program til check af HDD.

Jeg har brugt
http://www.hdtune.com/
som er et freeware program som bl.a.
kan vise om der er 'Damaged Blocks' på harddisken.

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : John

Dato : 17-10-06 22:29

"Thorkild Dalsgaard" <tdalsgaard@invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.hdtune.com/
> som er et freeware program som bl.a.
> kan vise om der er 'Damaged Blocks' på harddisken.

Først TAK for linken !
Har sørme svært ved at finde ud af de muligheder
programmet kan, kan godt checke diskene men aner ikke hvad ordet
"Benchmark" betyder og så viser den ikke temperatur, kun 00' men
der mangler vel en føler, gætter jeg på.
Hilsen John