MS Windows
briani 27239
Power point viewer
Fra : goofy

Dato : 16-10-06 11:44

Hejsa Ng.

Efter et nedbrud og genindstallering har jeg problemer med at starte PPS
filer ved at dobbeltklikke på filen.

Jeg kan finde PPS Viewer i menuen start, men jeg ikke få den til at start
ved at dobbeltklikke.
Jeg har prøvet at finde associer filen men kan ikke finde programmet.
Jeg bruger total Commander
Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig?

Steen

Fra : Max

Dato : 16-10-06 12:03

Hej

> Jeg har prøvet at finde associer filen men kan ikke finde programmet.

Programmet hedder PPTVIEW.EXE

Mvh Max

Fra : goofy

Dato : 16-10-06 12:59

Hejsa
> Programmet hedder PPTVIEW.EXE

Takker for svaret, men jeg har ikke noget program der hedder det nævnte,
Har du andre løsninger?

Steen

Fra : Max

Dato : 16-10-06 13:13

Hej Steen

> Takker for svaret, men jeg har ikke noget program der hedder det
> nævnte, Har du andre løsninger?

Hente Vieweren hos Microsoft og geninstallere den

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=428d5727-43ab-4f24-90b7-a94784af71a4&displaylang=da

Mvh Max

Fra : goofy

Dato : 16-10-06 18:06
Fra : Max

Dato : 16-10-06 18:13

Hej Steen

> Det hjalp desværre ikke

Ok, så har jeg ikke flere ideer i posen.

Mvh Max

Fra : John

Dato : 16-10-06 14:48

"goofy" <vinbaek@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan finde PPS Viewer i menuen start, men jeg ikke få den
> til at start ved at dobbeltklikke.
> Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig?

Ka' da forsøge.

Reparér Office (Hjælp> Find og ret fejl), eller kig efter
programmet i Office-mappen, og prøv at starte det dér.

Mvh John

Fra : goofy

Dato : 16-10-06 18:07

Hejsa
> Reparér Office (Hjælp> Find og ret fejl), eller kig efter

Det hjalp ikke

> programmet i Office-mappen, og prøv at starte det dér.

Jeg ka godt starte programmet fra menuen start, men det er jo noget smartere
blot at doddeltklikke på filen

Steen

Fra : John

Dato : 16-10-06 18:54

"goofy" <vinbaek@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ka godt starte programmet fra menuen start, men det er jo
> noget smartere blot at doddeltklikke på filen

Nåhh.. det er dét, du mener. :)

Jamen.. prøv så at _højre-klikke_ filen, og vælg på en liste
programmet der skal åbne den. Sæt flueben i Brug altid..

Det burde ku' virke.

Mvh John

Fra : goofy

Dato : 16-10-06 19:57

Hejsa NG

Jeg takker ALLE, det er jeres hjælp at jeg nu har fået det til at virke

Steen

Fra : Max

Dato : 16-10-06 20:03

Hej Steen

> Jeg takker ALLE, det er jeres hjælp at jeg nu har fået det til at
> virke

Hvad gjorde du ?

Mvh Max