MS Windows
briani 27239
Brændt CD-R kan kun loade på andre PC'ere
Fra : Kaj Pedersen

Dato : 15-10-06 08:36

Problemstilling:
Brænder: Plextor PX-716A
Når jeg brænder på CD-R kan kopier ikke loade fra brænderens drev.
På andre PC'ere kan de godt loade.
Jeg har prøvet med to forskellige CD-R fabrikater og jeg har prøvet med både
høj og lav brænderhastighed.

Når jeg derimod brænder på CD-RW er der ingen problemer.

Har nogen en mulig løsning på problemet?

Mvh
Kaj Pedersen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 15-10-06 10:30

On Sun, 15 Oct 2006 09:35:56 +0200, "Kaj Pedersen" <x@x.dk> wrote:

> [...]
>høj og lav brænderhastighed.
>
>Når jeg derimod brænder på CD-RW er der ingen problemer.
>
>Har nogen en mulig løsning på problemet?

Prøv om du kan finde en firmware opgradering til brænderen på Plextors
hjemmeside...

Det er et problem man oplever ind-i-mellem, at nogle CD-drev ikke vil
læse bestemte typer CD'er eller CD'er brændt på et specifikt drev.