MS Windows
briani 27239
win xp
Fra : JB

Dato : 14-10-06 20:14

jeg har Win XP pro. SP1a Svensk version og key nøglen,
men den virker kun i 30 dage så der skal indtastet et ny
er der nogen der har det ?

JP

Fra : Hans

Dato : 14-10-06 22:03

"JB" <xxxxxx@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> jeg har Win XP pro. SP1a Svensk version og key nøglen,
> men den virker kun i 30 dage så der skal indtastet et ny
> er der nogen der har det ?
>
> JP

Har hvad?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-10-06 22:31

Den 14-10-06 21.13 skrev JB følgende:
> jeg har Win XP pro. SP1a Svensk version og key nøglen,
> men den virker kun i 30 dage så der skal indtastet et ny

Der skal ikke indtastes en ny nøgle. Derimod skal Windows aktiveres, det
kan gøres over internettet eller via telefon. Der burde komme en
vejledning på skærmen, som du blot skal følge.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Jetlag: Træthed skabt af ioniserede partikler i de højere luftlag...

Fra : JB

Dato : 14-10-06 23:03

tak for hjælpen

et spørgsmål mere

da jeg har flere pc, en af dem har win98 SE og jeg vil installer win 2000 på
den,
det kan jeg ikke umiddelbar jeg skal først installer 98 se og der efter win
2000
er der andre måder man ellers kan da jeg ikke har en boot-diskette til
win2000
og kan man slette win 98se og hvordan ?

Jørgen

Fra : claus b.p.

Dato : 17-10-06 16:56

> [...]
> win 2000
> er der andre måder man ellers kan da jeg ikke har en boot-diskette til

Du kan oftest boote fra CD'en med Windows 2000 på. Kan du ikke det, så prøv
at kigge om ikke der er en mappe på CD'en med boot floppyerne som image. Der
skal laves 4 floppyer. Visse CD'er jeg har set har både W2k workstation,
server og advanced server på. De kræver hvert sit sæt floppyer. (Og hver sin
CD-key)

/Claus