MS Windows
briani 27239
Backup på XP
Fra : QBIC [ 6400 ]

Dato : 12-10-06 18:43

Findes der et godt program til at lave backup af nye filer
som bliver skrevet på en windows XP maskine.

eks.

Jeg har lavet en komplet installation

Alle filer som bliver lavet eller forsøgt slettet lægges over i et andet
katalog på maskinen, noget med en konstant backup / overvågning

kopien må gerne være syneligt, ikke noget hokus pokus der, men den skal
bare overvåge og kopiere hele tiden til kataloget eller en anden disk uden
stop.

/ Niels

Fra : Claus Tersgov

Dato : 13-10-06 00:32

QBIC [ 6400 ] skrev:

> [...]
>
> kopien må gerne være syneligt, ikke noget hokus pokus der, men den
> skal bare overvåge og kopiere hele tiden til kataloget eller en anden

SyncBackup SE fra 2bright sparks.

Det må kunne klare opgaven. Det sælger jeg til alle mine remotebackup
brugere, netop fordi det er fleksibelt og så fordi det kun koster 197,-

Det kører også automatisk backup på min egen server.

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 13-10-06 00:35

Claus Tersgov skrev:

> SyncBackup SE fra 2bright sparks.

Glem det, det kan ikke køre resident konstant. Man skal afvikle profiler på
givne tidspunkter. men du kan jo sætte profilen til at køre med x antal
minutters intervaller.

Claus

Fra : QBIC [ 6400 ]

Dato : 13-10-06 22:29

De er lige til det som jeg har brug for, sammen med en VNC så er den helt ok

Takker.

/ Niels

Fra : Rado

Dato : 13-10-06 09:55

On Thu, 12 Oct 2006 19:43:04 +0200, "QBIC [ 6400 ]" <niels@qbic.dk>
wrote:

>Alle filer som bliver lavet eller forsøgt slettet lægges over i et andet
>katalog på maskinen, noget med en konstant backup / overvågning

Kig evt. på Second Copy, den kan muligvis konfigureres til noget i den
retning:

http://www.centered.com/

--
Rado

"Men are born ignorant, not stupid. They are made
stupid by education." - Bertrand Russell