MS Windows
briani 27239
windows me
Fra : bundgaard

Dato : 10-10-06 12:19

hej

søger en produktnøgle til windows me som virker...

mvh
carsten

Fra : Hans

Dato : 10-10-06 12:21

"bundgaard" <c.b.l@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>

> søger en produktnøgle til windows me som virker...
>

> mvh
> carsten

hvor uintelligent.

Fra : Madsen58

Dato : 10-10-06 12:51

bundgaard wrote:
> hej
>

> søger en produktnøgle til windows me som virker...
>

> mvh
> carsten

Se licens label på pc'en
--
Hilsen Madsen

Fra : bundgaard

Dato : 10-10-06 13:11

Takker fik en over mail......

Fra : GB

Dato : 10-10-06 22:22

"bundgaard" <c.b.l@stofanet.dk> wrote in news:452b8db7$0$4153$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

> Takker fik en over mail......

Håber, at din piratkopi går ned, og du mister alle vitale data.

GB

Fra : Kalle

Dato : 15-10-06 20:57

Så kan vi jo håbe han også bliver taget i butikken når han stjæler varer der
!

/K

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 15-10-06 21:18

On Tue, 10 Oct 2006 21:21:45 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Håber, at din piratkopi går ned, og du mister alle vitale data.

Dit ønske skal såmæn nok gå i opfyldelse - Windows ME var det mest
ustabile og elendige OS jeg nogen sinde har arbejdet med

Anyway: Windows ME er forlængst udgået og sælges ikke længere. Så der
er næppe nogen der interesserer sig for, at det cirkulerer på nettet.

Fra : gb

Dato : 17-10-06 01:29

Michael Rasmussen <mic@HaderSpam.dou.dk> wrote in

> Dit ønske skal såmæn nok gå i opfyldelse - Windows ME var det mest
> ustabile og elendige OS jeg nogen sinde har arbejdet med

Jeg købte det til fuld pris, samme dag det udkom, i håb om noget mere
stabilt end 98SE... Det er til dato det OS, som har overlevet kortest tid
på mine PC'er - under 24 timer, hvorefter jeg forærede det til en bekendt,
som trængte til et drag over nakken.

> Anyway: Windows ME er forlængst udgået og sælges ikke længere. Så der
> er næppe nogen der interesserer sig for, at det cirkulerer på nettet.

Det er mere princippet.

--
GB