MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Computer genstarter
Fra : www.mamegames.dk

Dato : 09-10-06 09:34

Hej
Jeg køre med windows 2000 pro.
Når jeg beder min computer om at lukke, så genstarter den.
Nogen som har en ide til hvorfor den gør det.

I bios har jeg deaktiveret Wol, keyboard samt mouse start.

Hygsom
Leo

Fra : Peter

Dato : 09-10-06 11:54

"www.mamegames.dk" <leo@leo dot lir dot dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogen som har en ide til hvorfor den gør det.
>
> I bios har jeg deaktiveret Wol, keyboard samt mouse start.

Det kan være Logitech drivere, der er for gamle. Bruger du ver. 5.0 eller
ældre kan både Win2000 og XP, skabe sig på den måde.

PeterB

Fra : Tp

Dato : 09-10-06 12:10

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Det kan være Logitech drivere, der er for gamle. Bruger du ver. 5.0 eller
> ældre kan både Win2000 og XP, skabe sig på den måde.

Ja , her selv prøvet det med driveren til en usb memory pind.

Når jeg havde pinden i usb porten genstartede pc'en konstant.

Fra : www.mamegames.dk

Dato : 09-10-06 19:39

Når mit webcam er sat til så starter computeren op igen, når det er taget ud
gør den ikke.

Så det løser mit problem, jeg ved bare stadig ikke hvem der har ret, for det
er en logitec driver som bruges til webcamen.

Tak for idér til hvad der kunne være årsagen.

Hygsom
Leo

Fra : Peter

Dato : 09-10-06 20:06

> [...]
> det
> er en logitec driver som bruges til webcamen.
>
> Tak for idér til hvad der kunne være årsagen.

Problemet er som regel nemt at løse. Du går blot over på Logitec's website,
henter den nyeste driver de har og installerer den.

PeterB

Fra : www.mamegames.dk

Dato : 09-10-06 22:47

> Problemet er som regel nemt at løse. Du går blot over på Logitec's
website,
> henter den nyeste driver de har og installerer den.

Det kan jeg så ikke, for webcamen er 8-10 år gammel, så der findes ikke
nogen windows2000 driver, til mit webcam, jeg har været i kontakt med
Logitech og de kunne ikke hjælpe, så jeg havde i lang tid ikke gang i mit
webcam, indtil jeg fandt en tysk side som forklarede hvordan man kunne løse
problemet.
Jeg brude måske nok købe et nyt webcam, meeeeeeen, det gamle virker jo
endnu.

Hygge
Leo