MS Windows
briani 27239
lsass.exe går amok efter hver reboot
Fra : Doe

Dato : 05-10-06 17:48

Efter et nedbrud af Windows XP, er programmet lsass.exe begyndt at køre helt
vildt efter hver reboot. Det tager cirka 30 minutter og den er ret ressource
tung, da den står og laver noget på harddisken hele tiden.

Jeg kan selvfølgelig ikke udelukke virus, men jeg er 99% sikker på at det
ikke er det. Jeg har både fuldt opdateret AV og trojan scan kørende og jeg
har ikke været på nogle skumle sider eller programmer eller andet. Det har
stået på i en 3-4 dage nu og jeg mindes, at det er sket efter en gang hvor
jeg blev nødt til at slukke Windows på knappen.

Eventloggen siger ikke noget om nogen fejl.

Nogen gode bud på hvad det kan være (jeg har kørt diverse scans)?