MS Windows
briani 27239
Vista og ASRock
Fra : Mju

Dato : 05-10-06 15:58

Er der nogle som har prøvet og installere Vista RC1 på en computer med et
ASRock socket 936 bundkort, og fået lyd på den?

M.v.h.

Michal

Fra : Mju

Dato : 05-10-06 16:00

"Mju" <Ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle som har prøvet og installere Vista RC1 på en computer med et
> ASRock socket 936 bundkort, og fået lyd på den?

Bundkortet hedder 939S56-M

Fra : Søren Nielsen

Dato : 05-10-06 18:53

"Mju" <Ingen@mail.dk> wrote in message
> Er der nogle som har prøvet og installere Vista RC1 på en computer med et
> ASRock socket 936 bundkort, og fået lyd på den?
>
> M.v.h.
>
> Michal

Nej, ikke just specifikt, men jeg har netop installeret RC1 på et Asus
bundkort, så det er da lidt i samme stil. Der var heller ingen lyd, men jeg
kunne bruge driverne fra XP, som jeg hentede på deres side. Selve
installationen ville ikke køre, da SoundMAX ikke er understøttet af Vista,
men via "Add hardware..." fik jeg lov at bruge den rigtige .inf-fil og nu
virker det perfekt.

Søren

Fra : Mju

Dato : 05-10-06 21:12

Tak Søren
Det vil jeg da lige prøve.

M.v.h.

Michal

Fra : Mju

Dato : 05-10-06 21:39

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERDETTE@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> men via "Add hardware..." fik jeg lov at bruge den rigtige .inf-fil og nu

Nu har jeg lige installeret Xp lyd driver fra ASRock.
Og det virker bare

M.v.h.

Michal

Fra : Mju

Dato : 05-10-06 21:44

Du vel ikke også en løsning bluetooth og USB?
Har ikke prøvet men det er måske også drivere fra XP?

M.v.h.

Michal

Fra : Søren Nielsen

Dato : 06-10-06 13:05

> Du vel ikke også en løsning bluetooth og USB?
> Har ikke prøvet men det er måske også drivere fra XP?
>

> M.v.h.
>
> Michal

Nej, jeg har ikke Bluetooth i min computer og USB virkede uden problemer.
Men jeg vil da ikke afvise, at du kan lave samme tricks med dem, der kan vel
knapt ske noget ved at prøve. USB burde i hvert fald være sådan nogenlunde
til at gå til.

Søren

Fra : Mju

Dato : 06-10-06 16:02

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Men jeg vil da ikke afvise, at du kan lave samme tricks med dem, der kan
> vel knapt ske noget ved at prøve. USB burde i hvert fald være sådan

Jeg tog bare mine installations CD'er og installere fra dem.
Der var heldvis ingen problemer med det

Så nu venter jeg bare på Vista kommer på Dansk.

M.v.h.

Michal

Fra : Nicolai

Dato : 06-10-06 18:23

> Jeg tog bare mine installations CD'er og installere fra dem.
> Der var heldvis ingen problemer med det
>
> Så nu venter jeg bare på Vista kommer på Dansk.

Hvorfor ikke bare vente på Vienna? MS siger at deres næste styresystem skal
lanceres ikke længe efter Vista.

> M.v.h.
>
> Michal

Nicolai