MS Windows
briani 27239
dobbelte exe og dll filer
Fra : Ole Christiansen

Dato : 03-10-06 11:15

Efter systemgendannelse har jeg nogle dobblete exe og dll filer.

F. eks: msmsgs(2).exe

Finder der programmer til at finde og fjerne disse.

Det er jo nemt nok via stifinder og søg, men kan jeg ude videre slette
dubletter.

Det drejer sig om en Win XP MCE version 2002 sp 2

Venlig hilsen

Ole Christiansen

Fra : Peter Martinsen

Dato : 03-10-06 04:08

"Ole Christiansen" <ofc@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dubletter.
>
> Det drejer sig om en Win XP MCE version 2002 sp 2

EasyCleaner kan finde disse dupletter

Mvh Peter

Fra : Ole Christiansen

Dato : 04-10-06 10:00

"Peter Martinsen" <oz1pmx@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Ole Christiansen" <ofc@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> EasyCleaner kan finde disse dupletter
>
> Mvh Peter

Tak for tipset. Disse programmer finder der en del af.
Problemet er bare om det er sikkert at fjerne dem. Det kan jeg ikke finde
noget om på nettet.

Hilsen Ole Christiansen

Fra : Per Nordahl

Dato : 03-10-06 10:47

> Tak for tipset. Disse programmer finder der en del af.
> Problemet er bare om det er sikkert at fjerne dem. Det kan jeg ikke
> finde noget om på nettet.
>
> Hilsen Ole Christiansen

Ja så endte vi med at spørge om nøjagtig det samme, i min
forespørgelsel/indlæg 2/10-06

Inde under hjælp, er der vist et par eksembler hvilke der kan fjernes.
Fint nok.
Men ud af de mange fundne dubbl./stier er der en del der ser lidt
anderledes ud (hos mig).
Det var meningen at få ryddet op, og og ikke skabe problemer på comp.

Jeg tillader mig at hoppe ind i denne tråd, da det vist er det samme du
spørger om
Så er vi 2 der kunne bruge lidt vejledning. (el. skal man bare lade det
være som det er?)
Hvis det har nogen betydning, er min vers. XP pro. !

Fra : Peter T.

Dato : 03-10-06 10:59

Ole Christiansen udviste en rettidig omhu og skrev:

[snip]

Jeg tror du skal have kigget på dato, klokkeslet og muligvis også tidszoner
på din pc.

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 5. august 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 165/50 (77%). Streaks: wins/losses/current 18/4/1 win

Fra : Ole Christiansen

Dato : 03-10-06 11:31

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> [snip]
>
> Jeg tror du skal have kigget på dato, klokkeslet og muligvis også

Tak for tip. Er rettet.

Mvh Ole

Fra : Per Nordahl

Dato : 03-10-06 11:49

> [...]
>
> [snip]
>
> Jeg tror du skal have kigget på dato, klokkeslet og muligvis også

Tak for svar
Kan sikkert sagtens finde ud af slette dem der ligger, før end de andre.
Synes bare det stadigvæk er temmelig forvirrende.
Specielt når den viser at de klonede filer slet ikke ligger samme sted -
I Samme fremvisninger/stier/grupper - vælg selv udtrykket og der er
mange af dem ! Altså i andre stier m.v. - selv om den siger de er
klonede.
Men jeg kan da forsøge, og så bruge systemgend. bagefter

Det det ligesom er: den har fundet, rigtig mange, hvad jeg godt vidste -
men comp. går næsten helt i stå når jeg gerne vil slette, bare nogle af
dem. Muligvis for lidt ram, derfor ville jeg nøjes med et X antal ad
gangen !
Skal lige siges at normalt, fungerer comp. fint nok, men lige der går
den lidt i stå. ?

Mvh. Per Nordahl

Fra : Ole Christiansen

Dato : 04-10-06 07:36

"Per Nordahl" <info_/)MASCOT28_/)@per-nordahl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gangen !
> Skal lige siges at normalt, fungerer comp. fint nok, men lige der går den

Hej Per

Det du beskriver er ikke mit problem, altså med dobbelte, der ligger flere
steder.
Hvis du prøver at fjerne nogle af disse, skal du have en full backup, og
Ikke noget med systemgendannelse.
De filer jeg skrev om ligger i samme sti/path.Og ikke det samme som "klonede
filer" i Easyclener.

Mvh Ole

Fra : Per Nordahl

Dato : 04-10-06 21:56

> [...]
> og Ikke noget med systemgendannelse.
> De filer jeg skrev om ligger i samme sti/path.Og ikke det samme som

Troede bare at man kunne rydde op i alle de filer/progr. der ligger her
og der!
Men jeg lader være, den siger ca. 65% fri plads, så det går nok.
Kunne bare være nogle - med nogle gode triks.
Mvh. Per Nordahl.

Fra : Per Nordahl

Dato : 03-10-06 11:56

> [...]
>
> [snip]
>
> Jeg tror du skal have kigget på dato, klokkeslet og muligvis også

Undskyld Jeg misforstod fuldstændigt dit svar til Ole, som jo
drejede sig om noget tids-dims
Min burde være i orden (comp.)