MS Windows
briani 27239
Bootdisk
Fra : JB

Dato : 30-09-06 20:28

Kan man lave en BOOTdisk for Win XP ?

JB

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 30-09-06 20:32

JB wrote:
> Kan man lave en BOOTdisk for Win XP ?

Ja.

Du kan hente en her. www.bootdisk.com

mvh
Henning

Fra : JB

Dato : 30-09-06 21:12

tak for hjælpen
lige den kan jeg ikke bruge, jeg har slettet win98SE og vil installere Win
XP
men cd-drevet vil ikke køre der manger bla. driver m.m.

JB

Fra : Jens G

Dato : 30-09-06 21:25

On Sat, 30 Sep 2006 22:11:58 +0200, "JB" <xxxxxx@hotmail.com> wrote:

>tak for hjælpen
>lige den kan jeg ikke bruge, jeg har slettet win98SE og vil installere Win
>XP
>men cd-drevet vil ikke køre der manger bla. driver m.m.

Er det ikke nok at gå ind i BIOS og sætte den til at boote fra CD
drevet?

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : JB

Dato : 30-09-06 21:29

det vil jeg prøve, Tak

JB

Fra : JB

Dato : 30-09-06 21:56

det gik ikke

Jeg har eller installeret win xp på min anden barbar, kan man se serienr:
eller keyNøglen
jeg har været uhelddig at smide beviset vær, og det er flere år siden jeg
købte PC'er

JB

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-06 22:55

JB wrote:
> Jeg har eller installeret win xp på min anden barbar, kan man se
> serienr: eller keyNøglen
> jeg har været uhelddig at smide beviset vær, og det er flere år siden
> jeg købte PC'er

Programmet Belarc Advisor kan, blandt meget andet, vise
reg. nøglen for din Windows XP installation.

http://www.snapfiles.com/reviews/Belarc_Advisor/belarc.html

-E.G.

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-06 22:50