MS Windows
briani 27239
Opstartsproblemer pga manglende VMM32.VXD
Fra : Andersen [3650]

Dato : 28-09-06 19:30

Hvorledes fixer man ovenstående problem uden at skulle have
en doktor grad i MS?
Jeg har godtnok fundet denne:
http://www.easydesksoftware.com/news/news10.htm
meeeen den ser mig noget langhåret ud.
Har så prøvet denne :
http://www.umax.co.uk/support/technotes/f108B.htm
da den så nem ud *GGG*
Men den duer heller ikke. Problemet er heller ikke
opstået efter installering af nogt, men "blot" fordi
der blev slukket for strømmen i huset mens Windows95
kørte.
Reinstall er en dårlig løsning idet der er nogle programmer
og opsætninger der ikke umiddelbart er at genskabe.

Fra : John

Dato : 28-09-06 20:01

"Andersen [3650]" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorledes fixer man ovenstående problem uden at skulle have
> en doktor grad i MS?

Måske her:

".. Du kan løse problemet ved at kontakte UMAX for at få at vide,
om du kan få en programrettelse til problemet. Der findes en
programrettelse på UMAX' websted på:
http://www.umax.com/download/index.jsp

Mere: http://support.microsoft.com/?kbid=191874

Mvh John

Fra : Andersen [3650]

Dato : 28-09-06 20:52

> [...]
>
> ".. Du kan løse problemet ved at kontakte UMAX for at få at vide, om du
> kan få en programrettelse til problemet. Der findes en programrettelse på

Jamen det er jo hvis man har inst. en Umax scanner og driveren
laver knas. Dette er ikke tilfældet. Ellers tak for input.

Fra : Jens G

Dato : 29-09-06 15:40

On Thu, 28 Sep 2006 20:29:31 +0200, "Andersen [3650]" <virker@ikke.dk>
wrote:

> [...]
>Reinstall er en dårlig løsning idet der er nogle programmer
>og opsætninger der ikke umiddelbart er at genskabe.

Så vidt jeg husker sletter Win95 da ikke programmer og opsætninger ved
geninstallering oven på den gamle? Men det er selvfølgelig nogle år
siden jeg sidst rodede med sådan en, så jeg kan huske forkert.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 29-09-06 21:32

"Jens G" <nospam051214@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> Så vidt jeg husker sletter Win95 da ikke programmer og opsætninger ved
> geninstallering oven på den gamle? Men det er selvfølgelig nogle år
> siden jeg sidst rodede med sådan en, så jeg kan huske forkert.

Problemet er bare at jeg ikke tør vove pelsen

Fra : Ole C

Dato : 29-09-06 22:54

Andersen [3650] skrev blandt andet:

> Problemet er bare at jeg ikke tør vove pelsen

Det kan du ellers trygt gøre.

--
vh
Ole C