MS Windows
briani 27239
Hvilken windows er bedst at installer på e~
Fra : Karsten

Dato : 27-09-06 13:23

Se overskrift.

Jeg ejer en gammel Bærbar pc,
300 MHz
32 Mb ram
6 Gb hardisk

så hvilken windows version kan i anbefalde til sådan en gammel svend.
Der ligger i øjeblikket Windows Me på den, men den er meget sløv
jeg skulle også gerne kunne gå på nettet med den også.

bruger den til at køre et par gamle dosprogrammer på, da jeg ikke kan få dem
til at virke under Windows Xp.

håber at det er information nok....

Fra : ct

Dato : 27-09-06 14:09

Win98 SE - glem Me den er katastrofalt dårlig
claus

Fra : Karsten

Dato : 28-09-06 06:56

"ct" <claus@fjerndettekjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse
> Win98 SE - glem Me den er katastrofalt dårlig
> claus

Det vil jeg så prøve,

Fra : Bjarne Chr

Dato : 27-09-06 18:39

> [...]
> jeg skulle også gerne kunne gå på nettet med den også.
>
> bruger den til at køre et par gamle dosprogrammer på, da jeg ikke kan få

Har du overvejet at installere DOS på en virtuel PC inde i din XP jeg har
også et par DOS programmer der ikke kører på XP så jeg har installeret DOS
6.2 og gode gamle Norton Commander og mine gamle DOS programmer det kører
helt fint det er bare lidt kringlet hvis jeg skal printe Virtuel PC kører
også på XP Home selv om den protester under installeringen og vil have XP
Pro http://www.microsoft.com/windows/virtualpc/downloads/sp1.mspx
--
Venlig Hilsen
Bjarne