MS Windows
briani 27239
HJÆLP !!
Fra : Wagner

Dato : 26-09-06 17:23

Jeg ville rydde op i mine forskellige brugerkonti og kom derved til at
slette samtlige mine billeder, da jeg slettede en brugerkonto....
Dybt godnat, selvfølgelig, men nu er jeg på den.
Billederne ligger ikke i papirkurven. Kan jeg gendanne dem, finde dem på en
eller anden måde?
Al hjælp ( og trøst :)) modtages med åbne arme.
vh
Wagner

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-09-06 17:47

"Wagner" <wagner@> skrev:
> [...]
> en eller anden måde?
> Al hjælp ( og trøst :)) modtages med åbne arme.

Mange har haft held til at redde slettede data med freeware programmet PC
Inspektor. Og lav så noget backup af dine vigtige data . HDDen kunne jo
også brænde totalt sammen.

http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Mvh.

Karsten

Fra : John

Dato : 26-09-06 18:13

"Wagner" <wagner@> skrev i en meddelelse

> Kan jeg gendanne dem, finde dem på en
> eller anden måde?

Du ka' da forsøge: http://www.snapfiles.com/get/restoration.html

Mvh John

Fra : kk

Dato : 26-09-06 19:52

> [...]
> Wagner
>klap klap, pusle, pusle, det er synd for dig, men der er håb, afhængig af,

Lad den berørte disk være i fred.
Få fat i programmet: PC Inspector File recovery.
http://www.macshred.com/file_recovery/UK/welcome.htm

Husk PCinspector file recovery skal kunne gemme det den redder på en anden
partition end der, hvor den henter det.
Hvis der ikke har været megen aktiviter på den berørte disk, vil jeg tro at
du kan redde det meste.
Held og lykke med foretagenet.
kk