MS Windows
briani 27239
Manglene driver til PacardBell Imedia 7216~
Fra : mvama

Dato : 25-09-06 22:09

Min kammerat har sådan en stationær, men kan ikke bruge USB Jeg mener, at
USB bliver lagt ind sammen m.XP.Ydermere siger han, at han ikke har fået
driver med til det Hardware der er på PCen bl.a et ATI R.9200 grafikkort.Det
kan da ikke passe han skal op på nettet efter driver, den eneste ting han
har, er en Genoprertelse CD til XP.
Har det sin rigtighed
Mvh.Jama

Fra : emj

Dato : 25-09-06 22:52

mvama skrev:

>Min kammerat har sådan en stationær, men kan ikke bruge USB Jeg mener, at
>USB bliver lagt ind sammen m.XP.

Hvis han har USBporte og har Win XP, så skal han kunne bruge USB uden
videre.

>Ydermere siger han, at han ikke har fået
>driver med til det Hardware der er på PCen

De fleste drivere ligger jo i winXP og skal ikke installeres ekstra.

> bl.a et ATI R.9200 grafikkort.Det
>kan da ikke passe han skal op på nettet efter driver

Jo, han skel selv opdatere dine drivere på Grafikkort.
Grafikkort får ofte nye og bedre drivere og det skal han selv sørge
for at hente nyeste version på Nettet.

>, den eneste ting han
>har, er en Genoprertelse CD til XP.
>Har det sin rigtighed

Ok Ja. Det er endda ikke alle, der får en genoprettelsesCD med. Ofte
ligger hele CDens indhold nu på PCen og så skal man selv brænde en
CD.

Faktisk er det noget af det første man skal gøre, når man køber ny PC.
Lave sig en fuld backup af hele harddiskens indhold.

Hilsen emj

Fra : jama

Dato : 25-09-06 22:55

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Faktisk er det noget af det første man skal gøre, når man køber ny PC.
> Lave sig en fuld backup af hele harddiskens indhold.

Jeg takker.
Vh.Jama
e.