MS Windows
briani 27239
Adobe Acrobat
Fra : KC Christiansen

Dato : 22-09-06 17:00

Efter geninst af win xp

Så vil jeg hente Acrobat reader... Henter filen, men når jeg så kører den
skriver win "Denne fil har ikke et tilknyttet program.....opret en
tilknytning i mappeindstillinger"

Derefter Fejl.. last error 1155 og så unable to launch AOM File,
createprocess return code 11068996

Hvad er galt??

mvh

KC

Fra : John

Dato : 22-09-06 17:25

"KC Christiansen" <etiketter@FJERNwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse

> Efter geninst af win xp
> Så vil jeg hente Acrobat reader...

Overvej at sende Acrobaten på pension, og snup i stedet et kig på
Foxit:

http://majorgeeks.com/download.php?det=4763

Mvh John

Fra : Palle Jensen

Dato : 22-09-06 20:20

On 22 sep 2006, John wrote in dk.edb.system.ms-windows:

> Overvej at sende Acrobaten på pension, og snup i stedet et kig på
> Foxit:
>
> http://majorgeeks.com/download.php?det=4763

Kan klart anbefale Foxit.

http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php

Hurtig. Kompatibel. Og så behøver man ikke engang svine
registreeringsdatabasen til med installationen. Blot én exe fil.

Den er blevet min gode ven.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen