MS Windows
briani 27239
XP låser
Fra : Henning Lund

Dato : 22-09-06 08:44

Hvis jeg vil konvertere knægtens optagede avi filer om til en dvd
med bla. Nerovision eller avitodvd så fryser maskinen et stykke
henne i forløbet og det eneste jeg kan gøre, er at trykke på
koldstart knappen for at få liv igen.
Jeg har været i loggen for at finde ud af hvad der sker, men der
er intet gemt i loggen, hvordan finder jeg ud af hvad det er der
sker?

XP Sp2 der normalt ikke driller med noget som helst

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Kurt Lund

Dato : 22-09-06 09:30

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gemt i loggen, hvordan finder jeg ud af hvad det er der sker?
>
> XP Sp2 der normalt ikke driller med noget som helst

Hej
hvor stor er den pc du bruger til dette " cpu - ram osv" det du laver der
kræver en del af din computer.
"det kunne jo være den løb træt eller varm.

Mvh
Kurt

Fra : hcma

Dato : 22-09-06 13:08

"Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kræver en del af din computer.
> "det kunne jo være den løb træt eller varm.

måske dette: http://www.hcma.dk/tips61to70.htm#no61
m v h
hcma/-

Fra : Henning Lund

Dato : 22-09-06 13:55

hcma wrote:
> måske dette: http://www.hcma.dk/tips61to70.htm#no61
> m v h
> hcma/-

Tak for svaret, den har ingen problemer med det du linker til.

Fra : Henning Lund

Dato : 22-09-06 13:59

Skal forresten lige oplyse, at jeg har lavet mange af knægtens
video optagelser om med Nerovision før uden problemer, så det er
noget som pludseligt er opstået.

Fra : Henning Lund

Dato : 22-09-06 13:57

Kurt Lund wrote:

> Hej
> hvor stor er den pc du bruger til dette " cpu - ram osv" det
> du laver der kræver en del af din computer.
> "det kunne jo være den løb træt eller varm.

Tak for svaret, 2,8 GH comp. den topper næste på cpu, ram bruger
den ca det ½ af de 1.256, varme er det ikke, det sker aldrig for
mig efter jeg dræbte en computer pga varme

Fra : David T. Metz

Dato : 22-09-06 14:41

Henning Lund skrev:
> [...]
> bla. Nerovision eller avitodvd så fryser maskinen et stykke henne i
> forløbet og det eneste jeg kan gøre, er at trykke på koldstart knappen

Prøv at spørge i dk.edb.videoredigering, hvor der vist sidder nogen med
forstand på den slags spørgsmål.

David