MS Windows
briani 27239
Mystisk fil.
Fra : Ukendt

Dato : 20-09-06 08:55

Hej !

I forbindelse med oprydning i et dødsbo har jeg fundet en anonym diskette
med en fil der hedder 'Compaqt1000 mach2d.290306.cxp'.

Da disketten var låst inde i et pengeskab, er jeg lidt nysgerrig for at
finde ud af, hvad formålet med den er. Åbner man den med Notesblok er det
'sort snak'.

Er der nogen, der har et bud på, hvad det er ?

mvh

Abricosicus

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 20-09-06 09:03

Abricosicus skrev:
> [...]
>
> Da disketten var låst inde i et pengeskab, er jeg lidt nysgerrig for at
> finde ud af, hvad formålet med den er. Åbner man den med Notesblok er det

Måske kan
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=CXP
hjælper lidt. Det kan være et af de programmer kan åbne den,

> Er der nogen, der har et bud på, hvad det er ?

Ikke direkte, men Compaq T1000 ser ud til at være en tynd klient fra
HP/compaq
http://h41131.www4.hp.com/dk/da/pr/DKdan02111999000000160.html
Måske du kan google dig til mere.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk

Fra : Peter T.

Dato : 20-09-06 09:08

Abricosicus udviste en rettidig omhu og skrev:

> I forbindelse med oprydning i et dødsbo har jeg fundet en anonym
> diskette med en fil der hedder 'Compaqt1000 mach2d.290306.cxp'.

Mit bud er at det er en driver eller lignende til en aldrende Compaq T1000.
Og du kan muligvis finde ud af noget her (siden hænger hos mig lige nu):

<http://h20180.www2.hp.com/apps/Nav?h_client=S-A-R4155-1
&h_lang=en&h_cc=us&h_product=95907>

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 5. august 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 165/50 (77%). Streaks: wins/losses/current 18/4/1 win

Fra : Max

Dato : 20-09-06 09:12

Hej

> diskette med en fil der hedder 'Compaqt1000 mach2d.290306.cxp'.

Mach2d var vidst engang et CAD program til tyndplade-
bearbejdning.

Mvh Max