MS Windows
briani 27239
stopper ved opstart på velkomst
Fra : nlr1

Dato : 16-09-06 13:01

på en bræbar med XP stopper den under opstart også ved fejsikker og
jeg kan ikke komme i kontakt med computeren det er sket før og jeg har
måtte formatere kan jeg på nogen måde undgå at formatere
mvh
Niels

Fra : Happy

Dato : 16-09-06 13:21

> på en bræbar med XP stopper den under opstart også ved fejsikker og
> jeg kan ikke komme i kontakt med computeren det er sket før og jeg har
> måtte formatere kan jeg på nogen måde undgå at formatere

Hvis du kan få kontakt med harddisken på anden måde, kan du evt. prøve at
rulle registreringsdatabasen tilbage:
http://raygibson.net/kb/040129/

--
"Mr. Happy"
Ved direkte mail, fjern nød-opkaldsnummeret.