MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan ikke oploade ?
Fra : webmaster

Dato : 16-09-06 06:38

Jeg har tidlige oploadet fotos tilfremkaldelse uden problemer, og har brug
for at gøre dette, men nu får jeg hver gang jeg forsøger en fejl 39 som
firmaet fortæller mig er firewall.
jeg har deaktiveret firewall, deaktiveret virusbeskyttelse, intet
hjælper....
oplever nu også at jeg ikke kan sende eller modtage filer via messinger
som jeg før kunne...
nogen der har en ide til hvad jeg skal ind og rode med ?

--
Kirsten lehd
www.vejlenser.dk

Fra : Nicolai

Dato : 16-09-06 12:03

"webmaster" <info@skriv ikke her.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> som jeg før kunne...
> nogen der har en ide til hvad jeg skal ind og rode med ?

Har du evt. en router siddende? Mange routere har indbygget firewall, men så
burde det jo ikke være en pludselig fejl. Men prøv at se om det hjælper.
Hvor får du fejl 39 henne og hvilket firma fortæller dig at det er firewall?

Efter at messenger skiftede til Live, så har de ændret lidt på hvordan man
sender filer, så fejlene kan være sammenfaldene, uden dog at have samme
årsag.

Men prøv at komme med lidt mere information, da vi jo ikke er synske.

Nicolai

Fra : lehd

Dato : 16-09-06 17:25

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> wrote in message

> [...]
> årsag.
>
> Men prøv at komme med lidt mere information, da vi jo ikke er synske.

Jeg har bredbånd via Stofanet og har ikke ændret noget siden jeg sidst
oploadede fotos til en fotobog til cewecolor.de
jeg når kun til at den undersøger hvor stor filen er så kommer den fejl
39. skrev til firmaet
som har svaret...men intet hjælper....

Fejlkode 39, er din firewall.

Firewall:
For at kunne bestille skal din firewall være deaktiveret, eller vælge en
pc uden firewall.

Med venlig hilsen
Hanne
OPS Kundeservice
har dog opdateret min messenger og der kan jeg godt sende foto's nu.
mvh Kirsten