forbindelsen slukker..??
Fra : Manse

Dato : 27-11-06 09:39

Hej i gruppen

Jeg har bredbånd,´og bruger XP pro.. men forbindelsen holder mig ikke online
hele tiden.. 10-15min hvis jeg ikke surfer.. skal jeg oprette forbindelse
igen.. ved nogen hvor ind´stillingen er til at rette, så jeg er online hele
tiden....??

Manse

Fra : jacobask@gmail.com

Dato : 27-11-06 10:45

Manse wrote:
> [...]
> igen.. ved nogen hvor ind´stillingen er til at rette, så jeg er online hele

Hvilken udbyder har du til bredbånd?

Ved stofe kan man på deres hjemmeside vælge hvor lang tid der skal
gå før forbindelsen lukker ned (ved at sætte tiden til 0 lukkes der
aldrig ned).

Mvh
Jacob Ask

Fra : Manse

Dato : 27-11-06 22:51

Hvilken udbyder har du til bredbånd?

Jeg har brøndbybredbånd (fascom) ...?? troede det var et xp prob..!!

Manse

Fra : Carsten H

Dato : 28-11-06 07:49

Har du sat dit netkort til at slukke når det ikke bliver brugt ( xp
standart ) Kontrolpanel/netværksforbindelser/ Højreklik - Egenskaber for
netkort og strømstyring faneblad.

Carsten

Fra : jacobask@gmail.com

Dato : 28-11-06 08:09

Manse wrote:
> Hvilken udbyder har du til bredbånd?
>
> Jeg har brøndbybredbånd (fascom) ...?? troede det var et xp prob..!!
>
> Manse

Dem kender jeg ikke meget til, men det kan ogå være et flueben i
routeren der mangler. Se efter noget ala "keep alive".

Mvh
Jacob Ask