Problemer med undermapper i XP
Fra : Mureren

Dato : 18-11-06 19:37

Hejsa...

Det er endelig lykkes mig at sætte et netværk op mellem min og kærestens
pc'ere
Jeg bruger XP Pro, hun XP Home.
Jeg har gjort det med IPX/SPX protokollen.
(simpel fildeling, men har også prøvet at slå det fra og rode lidt rundt i
"Computeradministration => Delte mapper", no difference)

Men...jeg har delt nogle mapper, hvori der er undermapper, og disse
undermapper bliver ikke delt
Eksempelvis har jeg delt alle mine mapper med musik, og i én af mapperne
ligger min Winamp playliste som en *.mu3 fil.
Hvis jeg åbner playlisten, og vil afspille en fil fra mappen "Hele Albums",
som indeholder undermapper med hvert album, så får jeg ikke adgang. Jeg kan
godt dele hver enkelt mappe og så virker det, men det bliver fuldstændigt
uoverskueligt, og det hader jeg!

Hvad kan jeg gøre, og hvordan?

Mvh.
Mureren