XP Home på domæne ?
Fra : Cantona

Dato : 18-11-06 12:57

Hej

Kan man logge en maskine med XP Home på et domæne, eller er det forbeholdt
XP Pro ?

I så fald hvordan gør man ?

/Cantona

Fra : Max

Dato : 18-11-06 13:40

Hej Cantona

> Kan man logge en maskine med XP Home på et domæne, eller er det
> forbeholdt XP Pro ?

Det er en af forskellene på Home og Pro, så det kan man ikke.

--
Mvh Max

Fra : Cantona

Dato : 18-11-06 13:46

Findes der ej heller et snedigt tilføjelses program der gør det muligt ?

Fra : Max

Dato : 18-11-06 15:12

Hej Cantona

> Findes der ej heller et snedigt tilføjelses program der gør det
> muligt ?

Det gør der muligvis, men den slags har jeg ikke råd
til at kikke på.

--
Mvh Max

Fra : Allan Møller

Dato : 18-11-06 20:09

> Findes der ej heller et snedigt tilføjelses program der gør det muligt ?

Jeg har ikke prøvet dette men : http://vowe.net/archives/001639.html

Allan

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 18-11-06 21:18

On Sat, 18 Nov 2006 13:45:44 +0100, "Cantona"
<kim_ludvig@(fjerndette)hotmail.com> wrote:

> Findes der ej heller et snedigt tilføjelses program der gør det muligt ?

Man må heller ikke ifølge licens-betingelserne.

-A
--
Hvis du beskyttes af den 'gratis' spam-udsender til privatbrugere,
beskyttes du også mod svar fra mig. Jeg filtrerer de indlæg bort.

Fra : Hans

Dato : 18-11-06 14:29

Cantona wrote:
> Hej
>
> Kan man logge en maskine med XP Home på et domæne, eller er det
> forbeholdt XP Pro ?
>
> I så fald hvordan gør man ?

http://vowe.net/archives/001639.html

Hans