netværk 2 computer
Fra : jane

Dato : 16-11-06 19:16

Har 2 computer W XP computer 1+2 skal jeg installer driver til min printer
på comp. 2 for at den kan virke med printeren som er tilsluttet comp.1 ?

Printeren er en hp deskjet 99ocxi

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Thomas N.

Dato : 16-11-06 19:31

On Thu, 16 Nov 2006 18:16:13 +0000 (UTC), jane
<nokvin@FJørnDættehotmail.com> wrote:

>Har 2 computer W XP computer 1+2 skal jeg installer driver til min printer
>på comp. 2 for at den kan virke med printeren som er tilsluttet comp.1 ?
>
>Printeren er en hp deskjet 99ocxi

Hvis du installerer og deler printeren på comp1 og dernæst installerer
den som (netværks)printer på comp2 så bliver driverne til printeren
installeret automatisk (kopieret fra comp1 til comp2).
Men ja, der er altid brug for drivere og i dette tilfælde skal comp1
være tændt før man fra comp2 kan skrive ud på printeren, men det giver
vel også sig selv.

--
/Thomas

Fra : jane

Dato : 17-11-06 17:28

Thomas N. <me@home.here> wrote in

> [...]
> Men ja, der er altid brug for drivere og i dette tilfælde skal comp1
> være tændt før man fra comp2 kan skrive ud på printeren, men det giver

Ok det vil jeg så prøve i morgen, tak for hjælpen Thomas

--
Venlig hilsen
Jane