LinkSys WRT54GC ... mærkelig trådløs del !~
Fra : NoOne

Dato : 14-11-06 20:28

Hej ... jeg sidder lige og testet en WRT54GC ... og jeg synes den
opfører sig mærkeligt .... jeg har kun 11bmit kort og det kører meget
dårligt (Zyxel og Proxim) .... meget lang svartider m.m ... (og nej
der er ikke andre wireless i nærheden .... har scannet med NetStumbler
og prøvet andre kanaler)

.... da jeg sætte den til kun at kører "B" forvandt forbindelsen helt
!! ... og det sker også hvis jeg slår SSID broadcast fra !!

.... er der andre som har haft samme oplevelse med den ? og er boksen
måske defekt !! ....

RaZoR :)

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-11-06 20:31

NoOne <mail.test.dk@> crashed Echelon writing

> (og nej
> der er ikke andre wireless i nærheden .... har scannet med NetStumbler
> og prøvet andre kanaler)

Men findes der andre trådløse enheder som bruger 2,4Ghz frekvensen?
(Bluetooth, mus baseret på radio, trådløse telefoner, videokamera, eller
trådløs signal af video/lyd)

--
Bjarke Andersen

Fra : Kim

Dato : 15-11-06 09:30

On Tue, 14 Nov 2006 20:28:18 +0100, NoOne <mail.test.dk@> wrote:

>... er der andre som har haft samme oplevelse med den ? og er boksen
>måske defekt !! ....

Spørg i den rette gruppe :

fut : dk.admin.netikette
--