D-link router og netværks harddisk -how?
Fra : TomJones

Dato : 11-11-06 18:52

Hejsa, håber en venlig sjæl vil hjælpe..

Sat D-link DI624 på og vil nu gerne have
mit netværks harddisk -som før kørte på en
topcom på..

Hvordan??

Prøvet under routerens firewall at opsætte:
souce: wan Destination: 192.168.0.1 (routerens
eget ip) -og prøvet 192.168.0.2

Hvad gør man????

Mvh
Tom

Fra : Michael Horn

Dato : 11-11-06 19:20

TomJones <Nono@honny.com> wrote:

> [...]
>
> Hvordan??
>
> Prøvet under routerens firewall at opsætte:
> souce: wan Destination: 192.168.0.1 (routerens

Har selv trendnet router. Jeg satte en synology netdisk på uden
problemer. Altså bare ind i en ledig port på routeren.
Alle enheder skal være sat til DHCP.
Hvis du vil have særlige ipnr kan man configurere routeren..

Michael Horn

Fra : TomJones

Dato : 12-11-06 10:37

"Michael Horn" skrev i en meddelelse

> Alle enheder skal være sat til DHCP.

? sort snak for mig? hvor?..

> Hvis du vil have særlige ipnr kan man configurere routeren..

Ditto sort snak -tror jeg..

Når jeg er inde i routeren og prøver mig frem, indikere harddisken
at jeg er på routeren (blinker)

Oplevede een gang at jeg kom på den - genstartede -og lige vidt :(

Mvh
Tom

Fra : TomJones

Dato : 12-11-06 10:39