Manual til D-Link DP300 printserver søges
Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 09-11-06 23:55

Hej NG,

Jeg fik fat i et par stykker for nylig og vil gerne have den ene op at
køre i hejmmenetværket. Det er den gamle model og revision A1 og uden
"+" etc i typenummeret.

Findes der en venlig sjæl her der kan hjælpe mig med en kopi af
hardwaremanualen på ovenstående.

Den er desværre udgået af D-Links produktlinie for nogen tid siden så
det var kun administrator-værktøjet der var til download. Google var
ikke overbevisende i forsøget på at finde den.

/Lars

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 10-11-06 15:00

Lars Peter Larsen <lars_pontoppidan@get_to_net.i.danmark> wrote:

> [...]
>"+" etc i typenummeret.
>
>Findes der en venlig sjæl her der kan hjælpe mig med en kopi af

Den har ganske vist et 'U' i enden, men er det den her ?

http://tsd.dlink.com.tw/ModelDocu.asp?SourceType=download&sno=LODSDP

Hvis den er meget ældre end den, tror jeg ikke det kan betale sig at
lege med den....

<mlr>

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 10-11-06 20:58

Michael Rasmussen wrote:

> Den har ganske vist et 'U' i enden, men er det den her ?
>
> http://tsd.dlink.com.tw/ModelDocu.asp?SourceType=download&sno=LODSDP

Nej, det er ikke den rigtige - det er derimod den CV henviser til, og
iøvrigt tak for linket som jeg vil læse igennem i mangel af den
medfølgende CD. Der skal nok stå noget lidt mere uddybende i forhold til
den anden manual som jeg kan overføre til den.

Jeg har haft liv i dem men PSADMIN har ikke kunne finde dem og jeg har
heller ikke kunne pinge dem - Men det kan selvfølgelig være WinXP's
opsætning, den switch der sidder i routeren etc. Det vil jeg undersøge i
ro og mag inden så længe.

Men hvis password er låst mv. har jeg et par printerservere til salg for
en 20,- pr stk incl strømforsyning. ;)

/Lars

Fra : cv

Dato : 10-11-06 16:06

Hej.

Har den liggende som PDF, men du kan også selv hente den på følgende link,
se helt nede i bunden af siden, der står DP300 og manualen er på engelsk.

http://ftp.tn.edu.tw/Hardware/D-Link/MANUAL/

God weekend

CV