Net monitor. Finde flaskehalse
Fra : John Lund

Dato : 08-11-06 15:04

Jeg passer et lille konto-Lan med ca 15 PC'er + en windows 2000
server.

Svartiderne ved brug af databaseprgrammer , outlook, word etc. og
internetadgang er på det sidste blevet sløvere. Jeg kan ikke lige
finde grunden og kunne godt tænke mig en monitor der kunne give mig
lidt oplysninger om trafik på såvel lan som videre ud til internet.

Umiddelbart er der ikke pres på server eller klient-PC'er, men måske
der er et netkort der hænger eller en service på serveren der driller
lidt.

Jeg har købt en ny HP procurve 2124, men det ser desværre ikke ud til
at den selv har noget monitor-program.

Er der nogen forslag til et passende monitorprogram. Gerne freeware
eller trial 30 dage.

På forhånd tusind tak for jeres indlæg.

Mvh

John Lund