Repeater til trådløs net
Fra : Max

Dato : 06-11-06 14:10

Hej

Findes der en repeater men kan sætte op og derved
forlænge rækkevidden på et trådløs netværk ?

Mvh Max

Fra : Kim

Dato : 06-11-06 15:07

On Mon, 6 Nov 2006 14:09:31 +0100, "Max"
<max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Findes der en repeater men kan sætte op og derved
>forlænge rækkevidden på et trådløs netværk ?

Spørg i den rette gruppe :

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 06-11-06 15:25

Max <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej
>
> Findes der en repeater men kan sætte op og derved
> forlænge rækkevidden på et trådløs netværk ?

Ja. En D-Link DWL-G700AP kan både være accesspunkt og repeater/extender.
Sådan een virker fint her hos mig som repeater for en Trendnet
TEW-510APB (accesspunkt kablet til en router). Understøtter WPA-PSK.

x-post: dk.edb.netvaerk og dk.edb.netvaerk.traadloest
followup-to: dk.edb.netvaerk.traadloest