Trådløs dims
Fra : Tveskaeg

Dato : 01-11-06 14:32

Hi Boyz

Hvad hedder sådan en dims man kan plugge i et 10/100 kabel netkort så
man koble sig på på en trådløs route?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-11-06 15:09

On Wed, 01 Nov 2006 14:31:31 +0100, Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> Hvad hedder sådan en dims man kan plugge i et 10/100 kabel netkort
> så man koble sig på på en trådløs route?

Nogle marketing-folk kalder det en wireless game adapter, fordi det
ofte er det, det bliver brugt til (at koble fx en spillekonsol på et
trådløst net).

-A
--
Hvis du beskyttes af den 'gratis' spam-udsender til privatbrugere,
beskyttes du også mod svar fra mig. Jeg filtrerer de indlæg bort.

Fra : Lars

Dato : 20-11-06 21:56

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> Hi Boyz
>
> Hvad hedder sådan en dims man kan plugge i et 10/100 kabel netkort så
> man koble sig på på en trådløs route?

Det er nok en bridge du søger

http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=US%2FLayout&cid=1134692497433&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper

Jeg bruger en sammen med trådløs router <------> Bridge________Switch det
funker ok
--- = wireless ____= lan kablet

Der findes flere modeller/fabrikater nogle er lettere at opsætte end andre
--
Venlig Hilsen
Lars Funder