Routere til 4Mbit og derover
Fra : NoOne

Dato : 30-10-06 11:35

Hejsa ... :)

.... hvis man skal udnytte linier på 4Mbit og derover ... hvilken
router skal man så købe ?

.... kan fx alle Linksys klare fx 10Mbit ?

.... er der nogle som har et link til "througtput tests" af routere ?

RaZoR :)

Fra : SA

Dato : 30-10-06 14:09

> ... er der nogle som har et link til "througtput tests" af routere ?
>
> RaZoR :)

Hej, check evt. her.

http://www.tomsnetworking.com/lans_routers/charts/index.html?chart=119

Mvh Søren

Fra : NoOne

Dato : 30-10-06 16:02

On Mon, 30 Oct 2006 14:08:34 +0100, "SA" <dingledotir@hotmailos.com>
wrote:

>Hej, check evt. her.
>
>http://www.tomsnetworking.com/lans_routers/charts/index.html?chart=119

Takker :)

Fra : Ole Mogensen

Dato : 21-11-06 08:26

NoOne wrote:
> [...]
>
> ... kan fx alle Linksys klare fx 10Mbit ?
>
> ... er der nogle som har et link til "througtput tests" af routere ?

Lidt for sent måske, denne har 10/100 WAN

http://www.3com.com/products/en_US/detail.jsp?tab=features&pathtype=purchase&sku=3CR858-91

Ole

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 21-11-06 15:23

On Tue, 21 Nov 2006 08:26:05 +0100, Ole Mogensen
<ole.mogensen@fysik.dtu.dk> wrote:

> Lidt for sent måske, denne har 10/100 WAN

Det er bestemt ikke det samme, som at den faktisk kan køre 100 Mbps,
eller for den sags skyld 10 Mbps med masser af sessioner, med brug af
access-lister etc.

-A
--
Hvis du beskyttes af den 'gratis' spam-udsender til privatbrugere,
beskyttes du også mod svar fra mig. Jeg filtrerer de indlæg bort.