"Printserver" / Printhub ?
Fra : Allan Møller

Dato : 29-10-06 17:54

Jeg skal uden for serveren rækkevide have opsat en printer som kan bruges på
netværket. (kablet)
Hvad skal jeg have fat i for at alle på netværket kan printe og printeren
ikke er koblet på en pc ?

Jeg forsøgte at finde noget på edbpriser.dk men syntes det virkede
uoverskueligt når jeg ikke præcist
ved hvad jeg leder efter.
Under printserver kom der en masse frem med Bluetooth - umiddelbart ikke
noget jeg forbinder med det jeg søger.

Mvh. Allan

Fra : Gert Krabsen

Dato : 29-10-06 18:19

Allan Møller wrote:
> [...]
> ikke er koblet på en pc ?
>
> Jeg forsøgte at finde noget på edbpriser.dk men syntes det virkede

Prøv f.eks

http://www.nemdirect.dk/search.asp?search=printserver

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/sm/WF02a/2211-2687-2689.html?jumpid=hpr_R1002_DKDA

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 29-10-06 19:13

"Allan Møller" <spam@allanm.dk> wrote:

> [...]
>netværket. (kablet)

>Hvad skal jeg have fat i for at alle på netværket kan printe og printeren

En printserver...

Hvilken printer drejer det sig om - Printservere er noget tricky, og det
er langt fra alle printere der fungerer med printserver.

Det bedste resultater fås generelt når printserveren er indbygget i
printeren ...

<mlr>