2 pcér og et kabel ??
Fra : Lars

Dato : 28-10-06 18:32

Hej !

Jeg mener at jeg har hørt, at man kan "linke" 2 pcér sammen
med ET netværkskabel og det så skal være et krydset kabel.

Det jeg er ude efter er en tegning/forklaring på hvordan ledningerne
skal forbindes i de to RJ45 stik

mvh
Lars

Fra : ShutEye

Dato : 28-10-06 18:45

>Hej !
>
>Jeg mener at jeg har hørt, at man kan "linke" 2 pcér sammen
>med ET netværkskabel og det så skal være et krydset kabel.

Det er korrekt

>Det jeg er ude efter er en tegning/forklaring på hvordan ledningerne
>skal forbindes i de to RJ45 stik

Faldt over den her: http://www.brinck.dk/patch.asp

Ser rigtigt ud.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 28-10-06 18:47

Lars <lkj002@hotmail.com> wrote:

> [...]
> med ET netværkskabel og det så skal være et krydset kabel.
>
> Det jeg er ude efter er en tegning/forklaring på hvordan ledningerne

Har du problemer med at skrive RJ45 crossover i et Google søgefelt?

Fra : Max

Dato : 28-10-06 18:55

Hej Axel

> Har du problemer med at skrive RJ45 crossover i et Google søgefelt?

Hvad har det med et krydset netværkskabel at gøre ?

--
Mvh Max

Fra : O. Skjold

Dato : 28-10-06 22:34

Lars skrev i

<klip>

> Det jeg er ude efter er en tegning/forklaring på hvordan
> ledningerne
> skal forbindes i de to RJ45 stik

Hardwarebook, et must for kabelnørder:

http://www.hardwarebook.net/cable/network/ethernet10basetcrossover.html

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-10-06 10:33

"O. Skjold" <5260.odense@gmail.com> wrote in message

> http://www.hardwarebook.net/cable/network/ethernet10basetcrossover.html

jeg tror nok de fleste gigabit ting finder ud af det, selvom det er lige
igennem.. Da jeg satte min diskstation og min computer direkte sammen, kunne
de i hvertfald satens finde ud af det.