Hastighedsmåler....
Fra : Keld Rosenberg

Dato : 28-10-06 10:35

Hej Ng

Ved ikk' om jeg rammer helt rigtigt....

Jeg leder efter et lille program der kan vise den reelle datahastighed der
bruges når jeg f.eks. anvender infrarød kommunikation fra min bærbare pc til
min mobil og herfra videre med eksempelvis GPRS.....

Hilsen Keld

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 28-10-06 12:20

Keld Rosenberg wrote:
> [...]
> bruges når jeg f.eks. anvender infrarød kommunikation fra min bærbare pc til
> min mobil og herfra videre med eksempelvis GPRS.....

Hvis du kører Windows vil jeg gætte på at WatchWAN eller DU Meter kan
hjælpe dig.

http://duf.sourceforge.net/watchwan/
http://www.dumeter.com/

Knus