Netværk via krydskabel?
Fra : Christian Skands

Dato : 21-10-06 18:06

Hej NG

Svaret på mit spørgsmål er sikkert lige ud af landevejen.... men alligevel
fuldstændig blank.

Har fået ny PC og skal have flyttet filer fra gammel PC. Til det formål har
jeg anskaffet et krydskabel (crossover) Men hva' så?
Nogen der har et link til en side med en step by step vejledning for
netværks dummies?
eller har mod på at skrive en til mig?

Mvh.
og på forhånd tak
Christian

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 21-10-06 19:59

Christian Skands skrev:
> [...]
> jeg anskaffet et krydskabel (crossover) Men hva' så?
> Nogen der har et link til en side med en step by step vejledning for

Den ene pc
ip: 10.0.0.1
255.255.255.0
gateway 10.0.0.2