to printer på een port?
Fra : Helene Egholm

Dato : 18-10-06 20:00

Hej
Kan det lade sige gøre at koble 2 printere på een port på en Level 1
bredbåndsrouter (WBR-3406) med indbygget printerserver. Jeg han tænkt på at
koble en usb hub på routeren og så koble de to printere på.
Er det noget der kan lade sig gøre?

venlig hilsen Henrik

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 19-10-06 20:42

Helene Egholm <egholm@mail.com> wrote:

> [...]
> bredbåndsrouter (WBR-3406) med indbygget printerserver. Jeg han tænkt på at
> koble en usb hub på routeren og så koble de to printere på.

Men USB kan du koble 128 printere på.

Fra : Helene Egholm

Dato : 22-10-06 07:19

> Men USB kan du koble 128 printere på.

OK 128 printere er måske også lidt meget, men jeg vil prøve med 2

Takker

Fra : Henning

Dato : 25-10-06 19:25

On Thu, 19 Oct 2006 21:41:44 +0200, hlexa@hotmail.com (Axel
Hammerschmidt) wrote:

> [...]

Formodentlig ikke? Du skriver til en given port, printserveren ved
hvilken printer der sidder her, og hvilken driver der skal bruges. Men
jer er absolut ikke sikker Leder pt. selv efter en printserver med
to porte af samme årsag

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 25-10-06 19:38

> [...]

>bredbåndsrouter (WBR-3406) med indbygget printerserver. Jeg han tænkt på at
>koble en usb hub på routeren og så koble de to printere på.

Måske, men det afhænger af firmwaren i routeren.

Det bedste sted at søge svaret, er nok i manualen. Men kigger jeg på
LevelOne's hjemmeside kan jeg kun finde en WBR-3406TX, og den er uden
USB-port. En WBR-3406 findes ikke ?!

<mlr>