|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | TNT Express = dårligt trænede rhesusaber? Fra : Eskimo
 | 
 Dato :  27-09-06 16:15
 | 
 |  | Har andre oplevet at deres ordre fra Applestore er bortkommet hos TNT
 Danmark?
 
 Fået lovet hjælp af en Frank Ibsen som lover højt og helligt selv at
 sætte en ny label på den fejlbehandlede pakke, som så skulle komme næste
 dag. Den kom ikke....
 
 Hvordan kan en international gigant være mindre kompetent end PestDanmark.
 
 Hvem er erstatningsansvarlig, TNT eller Apple?
 
 Ser jeg nogensinde mine penge igen?
 
 
 mvh
 
 
 |  |  | 
  Ukendt (27-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  27-09-06 16:31
 | 
 |  | Eskimo wrote:
 > Har andre oplevet at deres ordre fra Applestore er bortkommet hos TNT
 > Danmark?
 >
 > Fået lovet hjælp af en Frank Ibsen som lover højt og helligt selv at
 > sætte en ny label på den fejlbehandlede pakke, som så skulle komme næste
 > dag. Den kom ikke....
 >
 > Hvordan kan en international gigant være mindre kompetent end PestDanmark.
 >
 > Hvem er erstatningsansvarlig, TNT eller Apple?
 >
 > Ser jeg nogensinde mine penge igen?
 
 Du er i al fald ikke ansvarlig når tingene bliver sendt som pakke. (kan
 man overhovedet sende noget som pakke uden det er forsikret)
 
 --
 Claus Albæk (kbh.)
 
 
 |  |  | 
  Henrik Münster (27-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik Münster
 | 
 Dato :  27-09-06 17:31
 | 
 |  | On 2006-09-27 17:14:33 +0200, Eskimo <Eskimo@igloo.net> said:
 
 > Har andre oplevet at deres ordre fra Applestore er bortkommet hos TNT Danmark?
 
 Nej.
 --
 Venlig hilsen
 Henrik Münster
 Esbjerg
 
 
 
 |  |  | 
  Karl Antz (27-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Karl Antz
 | 
 Dato :  27-09-06 17:56
 | 
 |  | 
 
            Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:
 > > Har andre oplevet at deres ordre fra Applestore er bortkommet 
 > > hos TNT Danmark?
 > 
 > Nej.
 pyha - nu er jeg beroliget: huslægen siger der er ingen der har oplevet
 bortkomne forsendelser fra Applestore
 stor    og undskyld - ku ikke dy mig ...
 -- 
 Karl Antz
 Albaniensgade 4,1th
 2300 København S
            
             |  |  | 
   Henrik Münster (27-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik Münster
 | 
 Dato :  27-09-06 22:13
 | 
 |  | 
 
            On 2006-09-27 18:55:37 +0200, karl@antz.dk (Karl Antz) said:
 > Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:
 > 
 >>> Har andre oplevet at deres ordre fra Applestore er bortkommet hos TNT Danmark?
 >> 
 >> Nej.
 > 
 > pyha - nu er jeg beroliget: huslægen siger der er ingen der har oplevet
 > bortkomne forsendelser fra Applestore
 > 
 > stor    og undskyld - ku ikke dy mig ...
 Helt i orden. En del af min uddannelse omhandlede at berolige folk. Det 
 er skam meget vigtigt at kunne    -- 
 Venlig hilsen
 Henrik Münster
 Esbjerg
            
             |  |  | 
  ufo (27-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : ufo
 | 
 Dato :  27-09-06 19:00
 | 
 |  | 
 Eskimo wrote:
 > Har andre oplevet at deres ordre fra Applestore er bortkommet hos TNT
 > Danmark?
 >
 >
 Ja, det har jeg faktisk. Jeg havde bestilt i MacBook og en taske via
 Applestore. Da forsendelsen blev afleveret indeholdt den kun tasken,
 ingen Macbook. Og chaufføren var kørt, da jeg opdagede at
 kvitteringen vedrørte begge forsendelser.
 Apple store var ekstremt effektive og det endte med at TNT måtte
 påtage sig erstatningsansvaret og jeg fik en ny Macbook. Kan dog ikke
 vide om det er TNT Danmark eller et andet sted undervejs fra Kina som
 har bøffet sagen.
 
 
 hilsen Es
 
 
 
 |  |  | 
  Peter Ursin (27-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peter Ursin
 | 
 Dato :  27-09-06 19:10
 | 
 |  | Eskimo <Eskimo@igloo.net> wrote:
 
 > Har andre oplevet at deres ordre fra Applestore er bortkommet hos TNT
 > Danmark?
 >
 > Fået lovet hjælp af en Frank Ibsen som lover højt og helligt selv at
 > sætte en ny label på den fejlbehandlede pakke, som så skulle komme næste
 > dag. Den kom ikke....
 >
 > Hvordan kan en international gigant være mindre kompetent end PestDanmark.
 >
 > Hvem er erstatningsansvarlig, TNT eller Apple?
 >
 > Ser jeg nogensinde mine penge igen?
 >
 >
 > mvh
 
 Det kan vel aldrig blive dit problem sålænge du ikke har kvitteret for
 at have modtaget forsendelsen. Det er bare at henvende sig til
 Applestore og høre hvornår de leverer. Problemer med forsendelsen er et
 anliggende mellem Apple og TNT. Jeg kan ikke se man som forbruger skal
 ligge og ringe til TNT og rede trådene ud.
 
 
 --
 Peter Ursin
 
 Powerbook G4: 17", 1.67GHz, 2GB RAM,  OS 10.4.3
 
 
 |  |  | 
  Kaj Christiansen (27-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kaj Christiansen
 | 
 Dato :  27-09-06 21:54
 | 
 |  | Eskimo <Eskimo@igloo.net> wrote:
 
 > Har andre oplevet at deres ordre fra Applestore er bortkommet hos TNT
 > Danmark?
 
 
 Ja.
 
 
 > Hvem er erstatningsansvarlig, TNT eller Apple?
 >
 > Ser jeg nogensinde mine penge igen?
 
 
 Om  ikke andet kan du jo med god ret fremføre overfor dit
 kreditkortselskab/bank, at du ikke har modtaget den betalte vare, og
 derfor få beløbet tilbageført.
 
 Mvh.
 Kaj.
 
 --
 Never mind the dog
 -BEWARE OF OWNER!
 
 For contact replace ofir with myrealbox and dk with com
 
 
 |  |  | 
  Ukendt (28-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  28-09-06 03:21
 | 
 |  | 
 
            Hejsa,
 > Har andre oplevet at deres ordre fra Applestore er bortkommet hos TNT 
 > Danmark?
 Jeg har indtil videre brugt TNT 10 gange.
 De 9 gange har jeg oplevet fejl og mangler i mere eller mindre 
 graverende omfang.
 I mere end halvdelen af tilfældene har jeg oplevet at deres 
 support-linje har stukket mig en plade.
 Jeg vil absolut ikke anbefale dem.
 -- 
 Jens Kristian Søgaard, Mermaid Consulting ApS,
 jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/ |  |  | 
  Eskimo (28-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Eskimo
 | 
 Dato :  28-09-06 11:17
 | 
 |  | Jens Kristian Søgaard wrote:
 > Hejsa,
 >
 >> Har andre oplevet at deres ordre fra Applestore er bortkommet hos TNT
 >> Danmark?
 >
 > Jeg har indtil videre brugt TNT 10 gange.
 >
 > De 9 gange har jeg oplevet fejl og mangler i mere eller mindre
 > graverende omfang.
 >
 > I mere end halvdelen af tilfældene har jeg oplevet at deres
 > support-linje har stukket mig en plade.
 >
 > Jeg vil absolut ikke anbefale dem.
 >
 
 Nu har en manager hos TNT rent faktisk fundet pakken (siger han) og
 lovet at den bliver kørt ud direkte (siger han).
 
 Jeg skal holde jer orienteret om hvordan det går, GYYYS!
 
 Krys fingre for mig!
 
 /Eskimo
 
 --
 Hvornår kommer så den snestorm?
 
 
 |  |  | 
   Eskimo (28-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Eskimo
 | 
 Dato :  28-09-06 11:47
 | 
 |  | Eskimo wrote:
 >
 > Nu har en manager hos TNT rent faktisk fundet pakken (siger han) og
 > lovet at den bliver kørt ud direkte (siger han).
 >
 > Jeg skal holde jer orienteret om hvordan det går, GYYYS!
 >
 > Krys fingre for mig!
 >
 > /Eskimo
 >
 > --
 > Hvornår kommer så den snestorm?
 
 Så ankom pakken!
 
 Ser ud til at være OK.
 
 Trods alt en lykkelig udgang.
 
 Jeg vil dog nok tænke mig om mere end to gange før jeg bruger AppleStore
 igen, så længe de ikke tilbyder forsendelse via Posten. Der er jo nogle
 tredieparts forhandlere man kan købe Apple produkter hos (Proshop.dk,
 f.eks).
 
 /Eskimo
 
 
 |  |  | 
    Thomas von Hassel (28-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas von Hassel
 | 
 Dato :  28-09-06 12:00
 | 
 |  | Eskimo <Eskimo@igloo.net> wrote:
 
 > Jeg vil dog nok tænke mig om mere end to gange før jeg bruger AppleStore
 > igen, så længe de ikke tilbyder forsendelse via Posten. Der er jo nogle
 > tredieparts forhandlere man kan købe Apple produkter hos (Proshop.dk,
 > f.eks).
 
 De gange jeg har bestilt direkte har jeg aldrig oplevet TNT som andet
 end hjælpsomme og kompetente ... så jeg kan ikke genkende din
 beskrivelse.
 
 /thomas
 
 
 --
 Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...
 
 
 |  |  | 
     Henrik Münster (30-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik Münster
 | 
 Dato :  30-09-06 14:45
 | 
 |  | On 2006-09-28 12:59:38 +0200, thomas_lists@elements.dk (Thomas von
 Hassel) said:
 
 > Eskimo <Eskimo@igloo.net> wrote:
 >
 >> Jeg vil dog nok tænke mig om mere end to gange før jeg bruger AppleStore
 >> igen, så længe de ikke tilbyder forsendelse via Posten. Der er jo nogle
 >> tredieparts forhandlere man kan købe Apple produkter hos (Proshop.dk,
 >> f.eks).
 >
 > De gange jeg har bestilt direkte har jeg aldrig oplevet TNT som andet
 > end hjælpsomme og kompetente ... så jeg kan ikke genkende din
 > beskrivelse.
 
 Jeg har også kun gode erfaringer, og jeg har handlet rigtig meget på
 Apple Store. Jeg har endda fulgt trackingsiden, og når pakken er kommet
 til Kolding om morgenen, har jeg nogle gange ringet og bedt dem
 aflevere pakken på min arbejdsplads. Når man bestiller en vare, kan man
 jo ikke vide, hvilken dag den kommer. Dermed kan man ikke altid
 planlægge, at der er nogen hjemme.
 --
 Venlig hilsen
 Henrik Münster
 Esbjerg
 
 
 
 |  |  | 
    Jon Bendtsen (28-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jon Bendtsen
 | 
 Dato :  28-09-06 12:06
 | 
 |  | Eskimo wrote:
 > Eskimo wrote:
 >>
 >> Nu har en manager hos TNT rent faktisk fundet pakken (siger han) og
 >> lovet at den bliver kørt ud direkte (siger han).
 >>
 >> Jeg skal holde jer orienteret om hvordan det går, GYYYS!
 >>
 >> Krys fingre for mig!
 >>
 >> /Eskimo
 >>
 >> --
 >> Hvornår kommer så den snestorm?
 >
 > Så ankom pakken!
 >
 > Ser ud til at være OK.
 >
 > Trods alt en lykkelig udgang.
 >
 > Jeg vil dog nok tænke mig om mere end to gange før jeg bruger AppleStore
 > igen, så længe de ikke tilbyder forsendelse via Posten. Der er jo nogle
 > tredieparts forhandlere man kan købe Apple produkter hos (Proshop.dk,
 > f.eks).
 
 jeg kan ikke lide proshop, de sendte mig engang de forkerte blæsere,
 og de vil ikke reparere mit bluetooth headset bare fordi armen var
 mere end 6 måneder for at falde af. Den var gået løs efter mindre.
 
 I stedet købte jeg et nyt headsæt et andet sted.
 
 
 
 JonB
 
 
 |  |  | 
     Thomas von Hassel (28-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas von Hassel
 | 
 Dato :  28-09-06 12:29
 | 
 |  | Jon Bendtsen <noone@example.com> wrote:
 
 > jeg kan ikke lide proshop, de sendte mig engang de forkerte blæsere,
 > og de vil ikke reparere mit bluetooth headset bare fordi armen var
 > mere end 6 måneder for at falde af. Den var gået løs efter mindre.
 >
 > I stedet købte jeg et nyt headsæt et andet sted.
 >
 
 Ifbm. apple så er de heller ikke autoriserede forhandler ...
 
 
 /thomas
 
 --
 Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...
 
 
 |  |  | 
 |  |